skip to Main Content

+420 511 444 350

Zákaznická podpora

Pokud budete volat ohledně vytvořené objednávky, připravte si prosím její číslo (variabilní symbol). Poptávky na nekonkrétní ubytování posílejte na brno@ceskekormidlo.cz

Po–Čt 7.00–20.00
Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00 (pouze online)

Není skladem

Hotel Orsa Maggiore – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

Hotel Orsa Maggiore – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

16-5284-Itálie-Falcade-Hotel-Orsa-Maggiore-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikněte na fotku pro otevření galerie
Doprava v ceně
Se skipasem
16-5284-Itálie-Falcade-Hotel-Orsa-Maggiore-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikněte na fotku pro otevření galerie

5 190  od 5 090 /os.

Koupeno 336×
Doprava v ceně
Se skipasem
Zájezd nemá žádné volné termíny.

Perfektní lyžovačka v Dolomitech! Ubytování v hotelu Orsa Maggiore*** s polopenzí a skipasem v ceně!

  • 5denní lyžařský zájezd se skipasem na 3 dny
  • Ubytování v hotelu Orsa Maggiore*** s polopenzí
  • Zastávka skibusu u hotelu
  • Centrum Falcade jen 800 m od hotelu
  • 100 km sjezdovek všech úrovní
  • 3 snowparky
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst

Pojďte lyžovat do pohádkových Dolomit

Středisko Falcade (Passo San Pellegrino - Alpe Lusia), v nadmořské výšce 1200 m, nabízí fascinující výhledy na vrcholky Marmolady, Pelma nebo Monte Civetty. Lyžovat můžete ve Falcade, San Pellegrino i Alpe Lusia - propojené jsou sjezdovkově/lanovkami pouze San Pellegrino a Falcade, do střediska Alpe Lusia jezdí skibus za poplatek cca 3 €/den. Naleznete zde celkem 100 km sjezdových tratí všech úrovní cca 40 km část Alpe Lusia, cca 60 km Falcade/San Pellegrino. Nevynechejte slavnou 11km sjezdovku Innamorati (sjezdovku zamilovaných). Zkušení lyžaři se mohou těšit i na černou sjezdovku, která měří téměř 6 km. Snowboardisté budou potěšeni 3 snowparky. Středisko je ideální destinací pro rodiny s dětmi, pro které tu jsou lyžařské školy a další činnosti jako jsou sáňkování a baby club. Areál má spojení s Moenou pomocí dobře fungující služby skibusů.

Ubytování v hotelu s polopenzí

Ubytováni budete v hotelu Orsa Maggiore*** s panoramatickým výhledem na Dolomity a i v hotelové depandanci. Bezplatný skibus, který zastavuje přímo před hotelem, Vás zaveze do 2,5 km vzdáleného lyžařského areálu Trevalli (San Pellegrino, Falcade, Alpe Lusia). Běžkařský areál leží pouze 1 km od hotelu a centrum města Falcade jen 800 m.

Hotel disponuje recepcí, barem, restaurací, lyžárnou, společenskou místností s deskovými hrami, TV salonkem, konferenčním sálem pro 80 osob, WiFi připojením a terasou.

Dvoulůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek mají vlastní sociální zařízení, fén, topení, trezor a SAT/TV. Pokoje se nachází přímo v budově hotelu či v depandanci. Některé pokoje 2+2 jsou apartmánového typu - oddělené ložnice - vhodné pro 4 dospělé (2 oddělené ložnice - každá se 2 lůžky a obývacím pokojem). Stravování probíhá formou polopenze – snídaně bufetová (sladký a slaný bufet), večeře servírované – výběr z menu o 3 chodech, salátový bufet. Na vyžádání je možná vegetariánská strava.




Dopravní a obecné informace:

MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ

Trasa: Praha (17.30 hod.), Humpolec (19.00 hod.), Jihlava (19.15 hod.), Velké Meziříčí (19.45 hod.), Brno (20.30 hod.), Mikulov (21.30 hod.)


Nově svozová linka z Ostravy

Ostrava (17.30 hod.), Frýdek-Místek (17.50 hod.), Nový Jičín (18.10 hod.), Hranice (18.40 hod.), Olomouc (19.15 hod.), Prostějov (19.40 hod.), Vyškov (20.00 hod.)


Důležitá upozornění:

  • Všechna nástupní místa po trase do Brna jsou svozová a může se stát, že v Brně bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • Svozová místa s příplatkem platí pro období od 14.2.2018 do 20.3.2018 - poslední odjezd do Itálie.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Svozová trasa z Ostravy pokračuje dále ve směru na Brno, kde se sjedou s autobusem z Prahy a dále pokračují na Mikulov a Itálii.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Brna a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.

CHECK IN/CHECK OUT: K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě hotelu Orsa Maggiore je to většinou v autobuse.


MÍSTENKY DO AUTOBUSU
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.


INFORMACE K ZAVAZADLŮM
Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč. Každé zavazadlo bude vybaveno identifikačním náramkem, který obdržíte od pana řidiče před uložením zavazadel do zavazadlového prostoru. Na základě tohoto náramku Vám bude následně zavazadlo také vydáno v cílové destinaci.



1. 3. 2018

Místo ubytování – Hotel Orsa Maggiore

Předpověď počasí na 14 dní

Místo ubytování – Hotel Orsa Maggiore

Jasno
Sobota 17. 11. 2018 0%
High 12° / Low -4°
Jasno
Většinou jasno. Nejnižší teploty -4 ° C.
Jasno
zítra 18. 11. 2018 0%
High 6° / Low -3°
Jasno
Většinou jasno. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr V a proměnlivé počasí.
Sníh
pondělí 19. 11. 2018 50%
High 0° / Low -3°
Sníh
Sníh. Nejvyšší teploty 0 ° C. Vítr JV o rychlosti 10 - 15 km/h. Pravděpod. sněžení 50 %. Sněhové srážky méně než 2 cm.
Sníh
úterý 20. 11. 2018 100%
High 1° / Low -3°
Sníh
Sníh. Nejvyšší teploty 1 ° C. Vítr VSV o rychlosti 10 - 15 km/h. Pravděpod. sněžení 100 %. Sněhové srážky 20-30 cm.
Sníh
středa 21. 11. 2018 50%
High 4° / Low -2°
Sníh
Odpoledne dešťové a sněhové přeháňky. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr JJZ a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 50 %.
Sníh
čtvrtek 22. 11. 2018 40%
High 4° / Low -3°
Sníh
Déšť se sněhem. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr JJZ a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 40 %. Sněhové srážky méně než 2 cm.
Částečně oblačno
pátek 23. 11. 2018 20%
High 4° / Low -3°
Částečně oblačno
Částečně zataženo. Nejvyšší teploty 4 ° C. Vítr JZ a proměnlivé počasí.
Sníh
sobota 24. 11. 2018 50%
High 6° / Low 0°
Sníh
Dešťové a sněhové přeháňky. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr J a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 50 %.
Sníh
neděle 25. 11. 2018 40%
High 6° / Low 1°
Sníh
Dešťové a sněhové přeháňky. Nejvyšší teploty 6 ° C. Vítr VJV a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 40 %.
Sníh
pondělí 26. 11. 2018 60%
High 5° / Low -2°
Sníh
Déšť se sněhem. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr SV a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 60 %.

Celkové hodnocení 79,0 % (Hodnocení 61×)

Delegát:
75,7 %
Ubytování:
82,0 %
Doprava:
71,8 %

Karel T. (24. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jeden čas odjezdu skibusu od hotelu ráno a jeden odpoledne do hotelu je málo. Pokud již nejezdí místní skibusy, tak domlouvat s hotelem skibus aspoň ve 2 časových intervalech. Karel Trojan
Michaela K. (26. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zdenek Z. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří P. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana K. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Velmi příjemný a ochotný pan delegát.
Barbora M. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vendula L. (20. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Roman S. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Petr B. (20. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Daniel Z. (20. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
I.Nejlepší strava z pěti zkušeností z Itálie, takže za plusové body do hodnocení v bodu ubytování. II. Mínus - nedostatečné informování o změně místa odjezdu, jeli jsme nejdřív na parkoviště co minule. III. Mínus - Doprava - Řidiči nekontrolují autobus na zapomenuté věci než nastoupí v Itálii, noví pasažéři na zpáteční cestu do ČR. Zapoměl jsem polštářek a někdo ho sebral. Ráno před degáta jsem se snažil zjistit zda se našel, ale v Praze už nebyl. Dále tankování by mohlo probíhat při přestávce a ne natahovat cestu. IV. Hlavní plus - Bezkonkurenčně nejlepší cena. Tak jsem jel po druhé, asi po třech týdnech znovu. V. Plus - Poměr cena - Výkon
Jitka M. (18. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
I pres okamzite nahlaseni zavady na pokoji (pres delegata na recepci) nebyla odstranena ani nijak jinak resena. Pocasi neovlivni nikdo.
Petr S. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
1) co je platný autobus s WC když je zavřené 2) v autobuse málo místa na nohy (to je problém objednavatele autobusu u výrobce, chtějí prostě maximální počet míst - ale na úkor pohodlí) 3) v hotelu byla sauna mimo provoz 4) v hotelu došlo točené pivo 5) převlékání na parkovišti pod širým nebem po příjezdu nebylo taky nic moc 6) dotazník viz výše není jasné co je nejlepší a co nejhorší (1 nebo 10)
Iveta N. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Polina K. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lenka M. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Převlékání v den příjezdu na parkovišti v bahně a vodě není zrovna ideální, bylo by vhodné vybrat lepší místo. V Brně jsme čekali na bus 1,5 hodiny, místo 20,30 přijel kolem 22. hodiny, svoz z Prahy by mohl být v pátek dříve s ohledem na zácpy na dálnici Praha - Brno.Ubytování - zima na pokoji, na žádném pokoji nebyly k dispozici deky, pouze prostěradla na přikrytí a přehoz na postel.
Jan N. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobry den, dovolte mi vam dat zpetnou vazbu a navrhy na zlepseni. Pri nasi ceste smerem do Italie dochazelo ke zbytecnemu zdzrovani, v Praze vsichni byli na cas a odjezd s 20ti minutovym zpozdenim. u Humpolce nabirani cca 3 lidi ? vysledek 25 minut zrdrzeni, stejne tak v Kurimi. V Chrlicich tomu byla nasazana koruna kdy autobus zstavil a teprve po nejake dobe se zacali schazet lidi. Vysledek byl pres hodinu zpozdeni pri odjezdu z CR a nasledny pozdni prijezd do strediska. Smutnejsi bylo, ze ridic po odjezdu z Chrlic svadel zdrzeni na D1, kterou jsme projeli bez jedineho zdrzeni. Lhat se nema ... Dale mi dovolte zapolemizovat o moznostech, ktere svym klientum muzete nabidnout. Plne respoktuji "spartansky" typ lyzarskeho zajezdu, kde vestsine jde pouze o to lyzovani. Presto myslim, ze slo zkoordovat soucinost na miste tak, aby se zakaznici citili trochu vice jako lide. Konkretne mnyslim ranni prevlikani na parkovisti (v autobuse) dle meho nazoru by cela akce sla v nasem pripade realizovat ponekud lidsteji. V hotelu se rano prevleci v klidu/suchu/teple a vyrazit na skibus, ktery nas doveze az k lanovce (pan ridic jeste najistotu zaparkoval ve spodni casti parkoviste at se po ranu a po lyzovani trochu projdem), myslim, ze tento scenar by sel pri trose snahy realizovat i v pripade vice hotelu. Delegat byl absolutne letagricky. Odjezd byl prvni den byl domluven na 16:30, vsichni byli u busu uz v 16:20 ale nikdo nic neorganizoval, delegat potom co jsme ho zadali o nejakou organizaci v 16:35 poskytl klic pro nakladani pro jednotlive lokality a my jsme mohli v 16:52 vyrazit. Nutno dodat, ze se lide zacali organizovali nejak sami ... Pokud uz neni zbyti a prevlekani v mistnosti hotelu neni mozne, navrhuji zakoupni plachty z kasirovane folie, ktera by lidem a jejich zavazadlum poskytla alespon trochu komfortu pri manevrech na parkovisti. Naklady minimalni a efekt pro klienty, kteri svoje veci nebudou muset vlacet snehem, bahnem ... maximalni. Pevne verim, ze pro toto reseni najdete ve vasem rozpoctu rezervu a ridici vhodny prostor pro prepravu. Jeste bych chtel vyzvednout uroven ridicu pri odjezdu vs ridicu s kerymi jsme cestovali do Italie. Jejich jizda byla pomerne nervozni az agresivni (brzdeni, skubani volantem ..) v Italii malem zpusobili dopravni nehodu, kdy se pri predjizdeni nepodivali do zpetneho zrcatka a vedle nas jelo auto ....
Květuše S. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobry den, myslim si, ze by nebyl problem prevlekat se v hotelu a ne na perkovisti v blate,spolecenska mistnost je dost velka pro skupiny, ktere prijizdeji i odjizdeji.
Jana D. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Eva P. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Tomáš V. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:Nehodnotil
Helena P. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana D. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jaroslav K. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Už nikdy více, nejhorší zájezd. Přístup řidičů na cestě do Itálie otřesný. Měl to být přímý autobus až na místo, nebyl (3 zastávky) navíc v Brně jako bonus se musely všechny věci přeložit do jiného autobusu. V Itálii jsme se převlékali v autobuse, při zpáteční cestě nemožnost se osprchovat, jelikož jsme museli vyklidit pokoj do 10h. Pronajmout prokoj mi také nechtěli abych se s přítelkyní mohl aspoň osprchovat, prý plná kapacita. Delegátka Iveta naprosto k ničemu! Aspoň že sjezdovky a jídlo byly skvělé. Nikdy více!!! PS: Byli jsme za stejnou cenu před rokem s jinou cestovkou v Aprice a rozhodně doporučuji tam zajet. Nedá se srovnat...
Alice C. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Celkový dojem dávám 5 kvůli počasí. Velmi proměnlivé spíše špatné.
Tomáš R. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
převlékání venku u autobusu je trochu pod úroveň. Cena = kvalita. Za vyšší cenu je určitě vyšší standard,takže neřešíme prkotiny.
Pavel P. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Ridic na ceste do italie nas skoro zabil.ve vysoke rychlosti narazil v rakousku do svodidel.desny okamzik.
Jana M. (12. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Autobus a řidiči bez připomínek, ale přesedání v Mikulově se nám nelíbilo. Taktéž jsme byli nespokojeni s ranním převlékáním v buse, vloni jsme se oblékali na lyžování přímo v hotelu.Jinak se nám zájezd moc líbil.
Soňa H. (12. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Doporucuji zvazit lepsi vyber slecny delegatky, nase nevedela opravdu vubec nic. Dalo by se to castecne pochopit pokud tam byla poprve, nicmene v tom pripade, by si rozhodne mela vyrazne zlepsi osobni pristup k lidem a sve komunikacni schopnosti. Konkretne na nasem zajezdu byla opravdu k nicemu, z informacni schuzky odchazeli vsichni rozcarovani, protoze nic noveho jsme se nedozvedeli, krome odpovedi nevim nebo to si zjistete sami:-)
Petr Ť. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří S. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dagmar S. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zájezd sám byl výborný. Organizace v rámci možností v pořádku. Co se mi opravdu nelíbilo bylo chování řidiče při zpáteční cestě. Jednal s cestujícími, jako s malými dětmi, sahal nám na věci, které jsme měli před sebou v síťce a důrazně nás upozorňoval, že pokud to tam ještě uvidí tak to vyhodí. Je mi líto, ale toto opravdu není vhodné jednání. Pominu to, že nechápu jak si mohl dovolit sáhnout mi na jídlo, jelikož opravdu nemůžu vědět jestli nemá žloutenku nebo něco podobného. Navíc vtipy, které pronášel byly opravdu za hranou slušnosti a byly tam malé děti. Na jednu paní si dovolil křičet přes celé parkoviště jestli je normální a kde nechala hlavu, když zapomněla lyže. Já si platím nějakou službu tak očekávám, že se ke mně tak budou i chovat. S pozdravem Vaculíková
Mirka Š. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Alena E. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lenka M. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Michaela K. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrý den, se zájezdem jsem byla v podstatě spokojena, ubytování, strava, přístup delegáta, celková organizace byli na vysoké úrovni, p. delegát byl opravdu profesionál. Co ale trochu sráží můj dojem je doprava, v autobuse MAN je opravdu málo místa, vyšší osoby mají velký problém se na sedačce poskládat, pokud si chce člověk přede mnnou sklopit sedačku, tak bohužel, i bez toho tam je ztísněný prostor. A po 11 hodinách takovýho sezení jít lyžovat je opravdu nadlidský výkon. Řidiči byly moc příjemní, trpěliví aj s méně inteligentními klienty, akorát jízda jednoho z nich se spíš podobala na jízdu řidiče z DPMB a to oba směry, i když nás pokaždé vezla jiná posádka. Jinak moc děkujeme, pozitiv bylo určitě víc, než negativ 🙂
Markéta H. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
skvělý zájezd
Yvonne M. (28. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Marie H. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jediné co mám k připomínkování je k hotelu, že se zde nedá platit kartou. Jinak jsme byly s dcerami velice spokojené a moc se nám to líbilo. Krásné. Děkujeme. Hronkinová
Vojtěch H. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Předpokládám, že nejlepší hodnocení 1 a nejhorší hodnocení je 10. Tohle není nikde uvedeno.
Milan V. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lukáš B. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Renata Z. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Hodnotim od 1 do 10, jako od nejhorsiho po nejlepsi
Jakub N. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Radka M. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Iveta G. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Eva M. (2. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jízda z Prahy na Brno se mi zdála skutečně trochu nekonfortní!
Rastislav V. (2. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
chýbala možnosť sprchy pri ukončení pobytu/ delegát prišiel pozde na úvodné stretnutie a o to skrátil informácie/ prezliekanie v autobuse pri príchode / stredisko krásne / hotel super možno by bolo fajn zaviesť nejaký spoločný zábavný večer pre hostí z CK (len návrh)/ strava super / celková spokojnosť so zájazdom 10/10
Marcela O. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Pavel H. (28. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin Š. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Byl jsem ubytovaný v hotelu Stella Alpina, takže hodnotit hotel Orso Grigo mi nepřísluší. Spokojen jsem byl se vším, mám pouze jednu malou výtku, a to následující. To, že jste nám změnili ubytování, jsem se dozvěděl až v pátek (odjezd v pondělí) z mailu, dost mně mrzí, že se nikdo neobtěžoval kontaktovat mně telefonicky a ujistit se, že jsem se tuto podstatnou změnu dověděl včas. Proto jsem objednával zájezd z určitým hotelem, kdyby jsem stál o překvapení, vybral bych zájezd "NO NAME" Kdyby jsem neotevřel poštu, asi bych se ve Falcade hodně divil. Ale jinak naprostá spokojenost.
Tereza J. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Tomáš M. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin K. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin K. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin K. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Pavel T. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Irena P. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrý den.Autobusová doprava velmi snížila celkový dojem ze zájezdu.Cestou tam na nás po celou cestu foukal studený vzduch, my přijeli do Falcade uplně zmrzlí a řidič byl velmi arogantní.Cestou zpět u autobusu nebyl v zadní části nainstalován úložný box na lyže.Bylo téměř nad lidské síly poskládat všechnu batožinu i s lyžemi do úložného prostoru pod autobus.Katastrofa byla svou batožinu po příjezdu do Brna naleznout, byli jsme nuceni vše z autobusu vyložit, abychom se shledali se svými věcmi.V pět hodin ráno a v -15st.C to byl zážitek!Také o nás řidič při přestupu v Brně vůbec nevěděl, bylo nepříjemné neznát, kdo nás odveze domů! Ve Falcade prima, ale nelíbilo se nám, že nás ubytovali v dependance, kde byla velká zima a přikrývka se po jednotlivých klientech pravděpodobně nevyměňovala ani neprala, což bylo velmi nepříjemné!Jinak jsme byli spokojeni s velmi milým personálem,výbornou stravou a super lyžovačkou. Delegát Vojtěch také v naprostém pořádku...milý,vstřícný a ochotný. Děkuji P.I.
Jana T. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
v autobusu málo místa
Radek S. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Alžběta G. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Milena C. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zima na pokoji

Souhlasímse zpracováním osobních údajů dle Všeobecných podmínek

se zasíláním newsletteru (lze kdykoliv zrušit)

Perfektní lyžovačka v Dolomitech! Ubytování v hotelu Orsa Maggiore*** s polopenzí a skipasem v ceně!

  • 5denní lyžařský zájezd se skipasem na 3 dny
  • Ubytování v hotelu Orsa Maggiore*** s polopenzí
  • Zastávka skibusu u hotelu
  • Centrum Falcade jen 800 m od hotelu
  • 100 km sjezdovek všech úrovní
  • 3 snowparky
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst

Pojďte lyžovat do pohádkových Dolomit

Středisko Falcade (Passo San Pellegrino - Alpe Lusia), v nadmořské výšce 1200 m, nabízí fascinující výhledy na vrcholky Marmolady, Pelma nebo Monte Civetty. Lyžovat můžete ve Falcade, San Pellegrino i Alpe Lusia - propojené jsou sjezdovkově/lanovkami pouze San Pellegrino a Falcade, do střediska Alpe Lusia jezdí skibus za poplatek cca 3 €/den. Naleznete zde celkem 100 km sjezdových tratí všech úrovní cca 40 km část Alpe Lusia, cca 60 km Falcade/San Pellegrino. Nevynechejte slavnou 11km sjezdovku Innamorati (sjezdovku zamilovaných). Zkušení lyžaři se mohou těšit i na černou sjezdovku, která měří téměř 6 km. Snowboardisté budou potěšeni 3 snowparky. Středisko je ideální destinací pro rodiny s dětmi, pro které tu jsou lyžařské školy a další činnosti jako jsou sáňkování a baby club. Areál má spojení s Moenou pomocí dobře fungující služby skibusů.

Ubytování v hotelu s polopenzí

Ubytováni budete v hotelu Orsa Maggiore*** s panoramatickým výhledem na Dolomity a i v hotelové depandanci. Bezplatný skibus, který zastavuje přímo před hotelem, Vás zaveze do 2,5 km vzdáleného lyžařského areálu Trevalli (San Pellegrino, Falcade, Alpe Lusia). Běžkařský areál leží pouze 1 km od hotelu a centrum města Falcade jen 800 m.

Hotel disponuje recepcí, barem, restaurací, lyžárnou, společenskou místností s deskovými hrami, TV salonkem, konferenčním sálem pro 80 osob, WiFi připojením a terasou.

Dvoulůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek mají vlastní sociální zařízení, fén, topení, trezor a SAT/TV. Pokoje se nachází přímo v budově hotelu či v depandanci. Některé pokoje 2+2 jsou apartmánového typu - oddělené ložnice - vhodné pro 4 dospělé (2 oddělené ložnice - každá se 2 lůžky a obývacím pokojem). Stravování probíhá formou polopenze – snídaně bufetová (sladký a slaný bufet), večeře servírované – výběr z menu o 3 chodech, salátový bufet. Na vyžádání je možná vegetariánská strava.




Dopravní a obecné informace:

MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ

Trasa: Praha (17.30 hod.), Humpolec (19.00 hod.), Jihlava (19.15 hod.), Velké Meziříčí (19.45 hod.), Brno (20.30 hod.), Mikulov (21.30 hod.)


Nově svozová linka z Ostravy

Ostrava (17.30 hod.), Frýdek-Místek (17.50 hod.), Nový Jičín (18.10 hod.), Hranice (18.40 hod.), Olomouc (19.15 hod.), Prostějov (19.40 hod.), Vyškov (20.00 hod.)


Důležitá upozornění:

  • Všechna nástupní místa po trase do Brna jsou svozová a může se stát, že v Brně bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • Svozová místa s příplatkem platí pro období od 14.2.2018 do 20.3.2018 - poslední odjezd do Itálie.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Svozová trasa z Ostravy pokračuje dále ve směru na Brno, kde se sjedou s autobusem z Prahy a dále pokračují na Mikulov a Itálii.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Brna a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.

CHECK IN/CHECK OUT: K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě hotelu Orsa Maggiore je to většinou v autobuse.


MÍSTENKY DO AUTOBUSU
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.


INFORMACE K ZAVAZADLŮM
Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč. Každé zavazadlo bude vybaveno identifikačním náramkem, který obdržíte od pana řidiče před uložením zavazadel do zavazadlového prostoru. Na základě tohoto náramku Vám bude následně zavazadlo také vydáno v cílové destinaci.



1. 3. 2018

Galerie

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotel Orsa Maggiore

Předpověď počasí na 14 dní

Místo ubytování – Hotel Orsa Maggiore

Jasno
Sobota 17. 11. 2018 0%
High 12° / Low -4°
Jasno
Většinou jasno. Nejnižší teploty -4 ° C.
Jasno
zítra 18. 11. 2018 0%
High 6° / Low -3°
Jasno
Většinou jasno. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr V a proměnlivé počasí.
Sníh
pondělí 19. 11. 2018 50%
High 0° / Low -3°
Sníh
Sníh. Nejvyšší teploty 0 ° C. Vítr JV o rychlosti 10 - 15 km/h. Pravděpod. sněžení 50 %. Sněhové srážky méně než 2 cm.
Sníh
úterý 20. 11. 2018 100%
High 1° / Low -3°
Sníh
Sníh. Nejvyšší teploty 1 ° C. Vítr VSV o rychlosti 10 - 15 km/h. Pravděpod. sněžení 100 %. Sněhové srážky 20-30 cm.
Sníh
středa 21. 11. 2018 50%
High 4° / Low -2°
Sníh
Odpoledne dešťové a sněhové přeháňky. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr JJZ a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 50 %.
Sníh
čtvrtek 22. 11. 2018 40%
High 4° / Low -3°
Sníh
Déšť se sněhem. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr JJZ a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 40 %. Sněhové srážky méně než 2 cm.
Částečně oblačno
pátek 23. 11. 2018 20%
High 4° / Low -3°
Částečně oblačno
Částečně zataženo. Nejvyšší teploty 4 ° C. Vítr JZ a proměnlivé počasí.
Sníh
sobota 24. 11. 2018 50%
High 6° / Low 0°
Sníh
Dešťové a sněhové přeháňky. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr J a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 50 %.
Sníh
neděle 25. 11. 2018 40%
High 6° / Low 1°
Sníh
Dešťové a sněhové přeháňky. Nejvyšší teploty 6 ° C. Vítr VJV a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 40 %.
Sníh
pondělí 26. 11. 2018 60%
High 5° / Low -2°
Sníh
Déšť se sněhem. Nejvyšší teploty 5 ° C. Vítr SV a proměnlivé počasí. Pravděpod. deště 60 %.

Celkové hodnocení 79,0 % (Hodnocení 61×)

Delegát:
75,7 %
Ubytování:
82,0 %
Doprava:
71,8 %

Karel T. (24. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jeden čas odjezdu skibusu od hotelu ráno a jeden odpoledne do hotelu je málo. Pokud již nejezdí místní skibusy, tak domlouvat s hotelem skibus aspoň ve 2 časových intervalech. Karel Trojan
Michaela K. (26. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zdenek Z. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří P. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana K. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Velmi příjemný a ochotný pan delegát.
Barbora M. (22. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vendula L. (20. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Roman S. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Petr B. (20. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Daniel Z. (20. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
I.Nejlepší strava z pěti zkušeností z Itálie, takže za plusové body do hodnocení v bodu ubytování. II. Mínus - nedostatečné informování o změně místa odjezdu, jeli jsme nejdřív na parkoviště co minule. III. Mínus - Doprava - Řidiči nekontrolují autobus na zapomenuté věci než nastoupí v Itálii, noví pasažéři na zpáteční cestu do ČR. Zapoměl jsem polštářek a někdo ho sebral. Ráno před degáta jsem se snažil zjistit zda se našel, ale v Praze už nebyl. Dále tankování by mohlo probíhat při přestávce a ne natahovat cestu. IV. Hlavní plus - Bezkonkurenčně nejlepší cena. Tak jsem jel po druhé, asi po třech týdnech znovu. V. Plus - Poměr cena - Výkon
Jitka M. (18. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
I pres okamzite nahlaseni zavady na pokoji (pres delegata na recepci) nebyla odstranena ani nijak jinak resena. Pocasi neovlivni nikdo.
Petr S. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
1) co je platný autobus s WC když je zavřené 2) v autobuse málo místa na nohy (to je problém objednavatele autobusu u výrobce, chtějí prostě maximální počet míst - ale na úkor pohodlí) 3) v hotelu byla sauna mimo provoz 4) v hotelu došlo točené pivo 5) převlékání na parkovišti pod širým nebem po příjezdu nebylo taky nic moc 6) dotazník viz výše není jasné co je nejlepší a co nejhorší (1 nebo 10)
Iveta N. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Polina K. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lenka M. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Převlékání v den příjezdu na parkovišti v bahně a vodě není zrovna ideální, bylo by vhodné vybrat lepší místo. V Brně jsme čekali na bus 1,5 hodiny, místo 20,30 přijel kolem 22. hodiny, svoz z Prahy by mohl být v pátek dříve s ohledem na zácpy na dálnici Praha - Brno.Ubytování - zima na pokoji, na žádném pokoji nebyly k dispozici deky, pouze prostěradla na přikrytí a přehoz na postel.
Jan N. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobry den, dovolte mi vam dat zpetnou vazbu a navrhy na zlepseni. Pri nasi ceste smerem do Italie dochazelo ke zbytecnemu zdzrovani, v Praze vsichni byli na cas a odjezd s 20ti minutovym zpozdenim. u Humpolce nabirani cca 3 lidi ? vysledek 25 minut zrdrzeni, stejne tak v Kurimi. V Chrlicich tomu byla nasazana koruna kdy autobus zstavil a teprve po nejake dobe se zacali schazet lidi. Vysledek byl pres hodinu zpozdeni pri odjezdu z CR a nasledny pozdni prijezd do strediska. Smutnejsi bylo, ze ridic po odjezdu z Chrlic svadel zdrzeni na D1, kterou jsme projeli bez jedineho zdrzeni. Lhat se nema ... Dale mi dovolte zapolemizovat o moznostech, ktere svym klientum muzete nabidnout. Plne respoktuji "spartansky" typ lyzarskeho zajezdu, kde vestsine jde pouze o to lyzovani. Presto myslim, ze slo zkoordovat soucinost na miste tak, aby se zakaznici citili trochu vice jako lide. Konkretne mnyslim ranni prevlikani na parkovisti (v autobuse) dle meho nazoru by cela akce sla v nasem pripade realizovat ponekud lidsteji. V hotelu se rano prevleci v klidu/suchu/teple a vyrazit na skibus, ktery nas doveze az k lanovce (pan ridic jeste najistotu zaparkoval ve spodni casti parkoviste at se po ranu a po lyzovani trochu projdem), myslim, ze tento scenar by sel pri trose snahy realizovat i v pripade vice hotelu. Delegat byl absolutne letagricky. Odjezd byl prvni den byl domluven na 16:30, vsichni byli u busu uz v 16:20 ale nikdo nic neorganizoval, delegat potom co jsme ho zadali o nejakou organizaci v 16:35 poskytl klic pro nakladani pro jednotlive lokality a my jsme mohli v 16:52 vyrazit. Nutno dodat, ze se lide zacali organizovali nejak sami ... Pokud uz neni zbyti a prevlekani v mistnosti hotelu neni mozne, navrhuji zakoupni plachty z kasirovane folie, ktera by lidem a jejich zavazadlum poskytla alespon trochu komfortu pri manevrech na parkovisti. Naklady minimalni a efekt pro klienty, kteri svoje veci nebudou muset vlacet snehem, bahnem ... maximalni. Pevne verim, ze pro toto reseni najdete ve vasem rozpoctu rezervu a ridici vhodny prostor pro prepravu. Jeste bych chtel vyzvednout uroven ridicu pri odjezdu vs ridicu s kerymi jsme cestovali do Italie. Jejich jizda byla pomerne nervozni az agresivni (brzdeni, skubani volantem ..) v Italii malem zpusobili dopravni nehodu, kdy se pri predjizdeni nepodivali do zpetneho zrcatka a vedle nas jelo auto ....
Květuše S. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobry den, myslim si, ze by nebyl problem prevlekat se v hotelu a ne na perkovisti v blate,spolecenska mistnost je dost velka pro skupiny, ktere prijizdeji i odjizdeji.
Jana D. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Eva P. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Tomáš V. (16. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:Nehodnotil
Helena P. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana D. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jaroslav K. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Už nikdy více, nejhorší zájezd. Přístup řidičů na cestě do Itálie otřesný. Měl to být přímý autobus až na místo, nebyl (3 zastávky) navíc v Brně jako bonus se musely všechny věci přeložit do jiného autobusu. V Itálii jsme se převlékali v autobuse, při zpáteční cestě nemožnost se osprchovat, jelikož jsme museli vyklidit pokoj do 10h. Pronajmout prokoj mi také nechtěli abych se s přítelkyní mohl aspoň osprchovat, prý plná kapacita. Delegátka Iveta naprosto k ničemu! Aspoň že sjezdovky a jídlo byly skvělé. Nikdy více!!! PS: Byli jsme za stejnou cenu před rokem s jinou cestovkou v Aprice a rozhodně doporučuji tam zajet. Nedá se srovnat...
Alice C. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Celkový dojem dávám 5 kvůli počasí. Velmi proměnlivé spíše špatné.
Tomáš R. (14. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
převlékání venku u autobusu je trochu pod úroveň. Cena = kvalita. Za vyšší cenu je určitě vyšší standard,takže neřešíme prkotiny.
Pavel P. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Ridic na ceste do italie nas skoro zabil.ve vysoke rychlosti narazil v rakousku do svodidel.desny okamzik.
Jana M. (12. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Autobus a řidiči bez připomínek, ale přesedání v Mikulově se nám nelíbilo. Taktéž jsme byli nespokojeni s ranním převlékáním v buse, vloni jsme se oblékali na lyžování přímo v hotelu.Jinak se nám zájezd moc líbil.
Soňa H. (12. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Doporucuji zvazit lepsi vyber slecny delegatky, nase nevedela opravdu vubec nic. Dalo by se to castecne pochopit pokud tam byla poprve, nicmene v tom pripade, by si rozhodne mela vyrazne zlepsi osobni pristup k lidem a sve komunikacni schopnosti. Konkretne na nasem zajezdu byla opravdu k nicemu, z informacni schuzky odchazeli vsichni rozcarovani, protoze nic noveho jsme se nedozvedeli, krome odpovedi nevim nebo to si zjistete sami:-)
Petr Ť. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří S. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dagmar S. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zájezd sám byl výborný. Organizace v rámci možností v pořádku. Co se mi opravdu nelíbilo bylo chování řidiče při zpáteční cestě. Jednal s cestujícími, jako s malými dětmi, sahal nám na věci, které jsme měli před sebou v síťce a důrazně nás upozorňoval, že pokud to tam ještě uvidí tak to vyhodí. Je mi líto, ale toto opravdu není vhodné jednání. Pominu to, že nechápu jak si mohl dovolit sáhnout mi na jídlo, jelikož opravdu nemůžu vědět jestli nemá žloutenku nebo něco podobného. Navíc vtipy, které pronášel byly opravdu za hranou slušnosti a byly tam malé děti. Na jednu paní si dovolil křičet přes celé parkoviště jestli je normální a kde nechala hlavu, když zapomněla lyže. Já si platím nějakou službu tak očekávám, že se ke mně tak budou i chovat. S pozdravem Vaculíková
Mirka Š. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Alena E. (10. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lenka M. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Michaela K. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrý den, se zájezdem jsem byla v podstatě spokojena, ubytování, strava, přístup delegáta, celková organizace byli na vysoké úrovni, p. delegát byl opravdu profesionál. Co ale trochu sráží můj dojem je doprava, v autobuse MAN je opravdu málo místa, vyšší osoby mají velký problém se na sedačce poskládat, pokud si chce člověk přede mnnou sklopit sedačku, tak bohužel, i bez toho tam je ztísněný prostor. A po 11 hodinách takovýho sezení jít lyžovat je opravdu nadlidský výkon. Řidiči byly moc příjemní, trpěliví aj s méně inteligentními klienty, akorát jízda jednoho z nich se spíš podobala na jízdu řidiče z DPMB a to oba směry, i když nás pokaždé vezla jiná posádka. Jinak moc děkujeme, pozitiv bylo určitě víc, než negativ 🙂
Markéta H. (8. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
skvělý zájezd
Yvonne M. (28. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Marie H. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jediné co mám k připomínkování je k hotelu, že se zde nedá platit kartou. Jinak jsme byly s dcerami velice spokojené a moc se nám to líbilo. Krásné. Děkujeme. Hronkinová
Vojtěch H. (6. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Předpokládám, že nejlepší hodnocení 1 a nejhorší hodnocení je 10. Tohle není nikde uvedeno.
Milan V. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lukáš B. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Renata Z. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Hodnotim od 1 do 10, jako od nejhorsiho po nejlepsi
Jakub N. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Radka M. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Iveta G. (4. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Eva M. (2. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jízda z Prahy na Brno se mi zdála skutečně trochu nekonfortní!
Rastislav V. (2. 3. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
chýbala možnosť sprchy pri ukončení pobytu/ delegát prišiel pozde na úvodné stretnutie a o to skrátil informácie/ prezliekanie v autobuse pri príchode / stredisko krásne / hotel super možno by bolo fajn zaviesť nejaký spoločný zábavný večer pre hostí z CK (len návrh)/ strava super / celková spokojnosť so zájazdom 10/10
Marcela O. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Pavel H. (28. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin Š. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Byl jsem ubytovaný v hotelu Stella Alpina, takže hodnotit hotel Orso Grigo mi nepřísluší. Spokojen jsem byl se vším, mám pouze jednu malou výtku, a to následující. To, že jste nám změnili ubytování, jsem se dozvěděl až v pátek (odjezd v pondělí) z mailu, dost mně mrzí, že se nikdo neobtěžoval kontaktovat mně telefonicky a ujistit se, že jsem se tuto podstatnou změnu dověděl včas. Proto jsem objednával zájezd z určitým hotelem, kdyby jsem stál o překvapení, vybral bych zájezd "NO NAME" Kdyby jsem neotevřel poštu, asi bych se ve Falcade hodně divil. Ale jinak naprostá spokojenost.
Tereza J. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Tomáš M. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin K. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin K. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin K. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Pavel T. (26. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Irena P. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrý den.Autobusová doprava velmi snížila celkový dojem ze zájezdu.Cestou tam na nás po celou cestu foukal studený vzduch, my přijeli do Falcade uplně zmrzlí a řidič byl velmi arogantní.Cestou zpět u autobusu nebyl v zadní části nainstalován úložný box na lyže.Bylo téměř nad lidské síly poskládat všechnu batožinu i s lyžemi do úložného prostoru pod autobus.Katastrofa byla svou batožinu po příjezdu do Brna naleznout, byli jsme nuceni vše z autobusu vyložit, abychom se shledali se svými věcmi.V pět hodin ráno a v -15st.C to byl zážitek!Také o nás řidič při přestupu v Brně vůbec nevěděl, bylo nepříjemné neznát, kdo nás odveze domů! Ve Falcade prima, ale nelíbilo se nám, že nás ubytovali v dependance, kde byla velká zima a přikrývka se po jednotlivých klientech pravděpodobně nevyměňovala ani neprala, což bylo velmi nepříjemné!Jinak jsme byli spokojeni s velmi milým personálem,výbornou stravou a super lyžovačkou. Delegát Vojtěch také v naprostém pořádku...milý,vstřícný a ochotný. Děkuji P.I.
Jana T. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
v autobusu málo místa
Radek S. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Alžběta G. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Milena C. (24. 2. 2018)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zima na pokoji

Položte dotaz k nabídce

Souhlasímse zpracováním osobních údajů dle Všeobecných podmínek

se zasíláním newsletteru (lze kdykoliv zrušit)

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@ceskekormidlo.cz

511 444 350

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel. 511 444 350

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Nepřehlédněte

Narozeniny_2018_sidebar_09

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme

Ostatní informace:

Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/199 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/199 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme

Ostatní informace:

Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/199 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/199 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@ceskekormidlo.cz

511 444 350

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)