skip to Main Content

+420 511 444 350

Zákaznická podpora

Pokud budete volat ohledně vytvořené objednávky, připravte si prosím její číslo (variabilní symbol). Poptávky na nekonkrétní ubytování posílejte na brno@ceskekormidlo.cz

Po–Čt 7.00–20.00
Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00 (pouze online)

Pošli nám svůj životopis

Volná místa v CK České kormidlo (Brno)

Jsme česká cestovní kancelář a od roku 2002 se staráme o to, aby si lidé odpočinuli od svých denních starostí. CK České kormidlo dnes patří mezi 10 největších cestovních kanceláří v České republice. Specializujeme se na letní pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku, zimní lyžařské zájezdy v Itálii a poznávací zájezdy autobusovou dopravou po celé Evropě. Hledáme nové cesty k zákazníkům a využíváme toho co se nosí. Takže chceme být na internetu více vidět.

Cestovní kancelář České kormidlo s.r.o. se sídlem v Brně přijme nového kolegu / novou kolegyni na pozici Referentka prodeje v CK

Co budeš dělat?

  • Budeš především komunikovat s našimi klienty a starat se o nabídku a prodej zájezdů – pasivní telefonní linka i osobní prodej. Budeš přijímat a zpracovávat smlouvy od klientů a starat se o celkovou administrativu spojenou s prodejem zájezdu. Budeš pracovat s naším rezervačním systémem a vyřizovat rezervace. Občas budeš zadávat texty k našim zájezdům.

Co ti nabídneme?

  • Mladé a přátelské prostředí rodinné firmy (není nás ani 25)
  • Nové a moderní kanceláře v Brně
  • Možnost podílet se na zlepšení postupů i pracovních podmínek
  • Peníze (nástupní plat 24 600 Kč + měsíční prémie)
  • Slevy na dovolenou
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
  • Kávu nebo čaj zdarma
  • V letních měsících tě osvěží výrobník ledu a zmrzka
  • Firemní aktivity

Co k tomu potřebuješ?

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • výborné komunikační dovednosti
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Outlook, internet)
  • časovou flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, asertivitu
  • příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem
  • znalost cizího jazyka výhodou (angličtina, italština, němčina, polština, chorvatština)
  • zkušenosti z cestovního ruchu na obdobné pozici výhodou

Proč?

Za první 3 měsíce z Tebe dokážeme udělat specialistu. Za rok pak odborníka na cestovní ruch. Když u Tebe objevíme nějakou dovednost či vášeň, máš možnost se časem dostat na další zajímavé pozice v našich týmech – sales, customer care a nebo ti připravíme pozici přímo na míru..

Stručně:

Hledáme někoho, kdo chce, nikoliv, kdo musí. Budeš-li se rozhodovat mezi námi a velkým korporátem, běž radši do korporátu 🙂

Co budeš dělat?

Budeš vytvářet zcela nové poznávací zájezdy, včetně popisu a výběru vhodného data k odjetí. Následně je budeš zadávat do systému k prodeji. Budeš zajišťovat celkovou organizaci zájezdů (rezervace ubytování, průvodců, autobusové dopravy, vstupenek, atd.) a odbavení klientů a průvodců. Budeš se starat o své zájezdy na slevových portálech. Podle potřeby budeš pomáhat s prodejem našich zájezdů.

Co ti nabídneme?

  • Mladé a přátelské prostředí rodinné firmy (není nás ani 25)
  • Nové a moderní kanceláře v Brně
  • Možnost podílet se na zlepšení postupů i pracovních podmínek
  • Práce na HPP (fix plus odměny)
  • Slevy na dovolenou
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
  • Kávu, čaj zdarma
  • V letních měsících tě osvěží výrobník ledu a zmrzka
  • Firemní aktivity

Co k tomu potřebuješ?

  • Alespoň SŠ vzdělání s maturitou
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Český jazyk slovem i písmem na vysoké úrovni
  • Anglický jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni
  • Umět pracovat s počítačem (MS Office – Outlook, internet)
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a asertivitu
  • Příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • Odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem
  • Zkušenosti z cestovního ruchu na obdobné pozici výhodou

Proč?

Za první 3 měsíce z Tebe dokážeme udělat specialistu. Za rok pak odborníka na cestovní ruch. Když u Tebe objevíme nějakou dovednost či vášeň, máš možnost se časem dostat na další zajímavé pozice v našich týmech – sales, customer care a nebo ti připravíme pozici přímo na míru..

Stručně:

Hledáme někoho, kdo chce, nikoliv, kdo musí. Budeš-li se rozhodovat mezi námi a velkým korporátem, běž radši do korporátu 😉

Co budeš dělat?

Především komunikovat se zahraničními partnery a zajišťovat ubytování pro naše klienty, připravovat nové zájezdy a zadávat je do našeho rezervačního systému. Budeš tvořit cestovní pokyny pro naše klienty, objednávat skipasy, jízdenky aj. Připravovat rooming listy a komunikovat s našimi delegáty v zahraničí. Budeš spravovat akce na slevových portálech. Přibližně 3x ročně se podíváš do zahraničí, kde se seznámíš s našimi partnery a podíváš se co vlastně prodáváš.

Co Ti nabídneme?

  • Mladé a přátelské prostředí rodinné firmy (není nás ani 25)
  • Nové a moderní kanceláře v Brně
  • Možnost podílet se na zlepšení postupů i pracovních podmínek
  • Peníze
  • Slevy na dovolenou
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
  • Kávu nebo čaj zdarma
  • V letních měsících tě osvěží výrobník ledu a zmrzka
  • Firemní aktivity
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • 22 dnů dovolené

Co k tomu potřebuješ?

  • Alespoň SŠ vzdělání s maturitou
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost alespoň jednoho cizího jazyka na komunikační úrovni (ideálně angličtina, italština)
  • Umět pracovat s počítačem (MS Office – Outlook, internet)
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a asertivitu
  • Příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • Odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem
  • Znalost dalšího jazyka výhodou (angličtina, němčina, polština, chorvatština)
  • Zkušenosti z cestovního ruchu na obdobné pozici výhodou

Proč?

Za první 3 měsíce z Tebe dokážeme udělat specialistu. Za rok pak odborníka na cestovní ruch. Když u Tebe objevíme nějakou dovednost či vášeň, máš možnost se časem dostat na další zajímavé pozice v našich týmech – sales, customer care a nebo ti připravíme pozici přímo na míru..

Stručně:

Hledáme někoho, kdo chce, nikoliv, kdo musí. Budeš-li se rozhodovat mezi námi a velkým korporátem, běž radši do korporátu 🙂

Cestovní kancelář České kormidlo působí již od roku 2002 a dnes patří mezi 20 největších cestovních kanceláří v České republice. Specializujeme se na letní pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku, zimní lyžařské zájezdy v Itálii a poznávací zájezdy autobusovou dopravou po celé Evropě. Hledáme nové cesty k zákazníkům, snažíme se neustále zlepšovat a využíváme toho, co se nosí.

Administrativní asistentka v cestovní kanceláři

Náplň práce

  • Zajištění back office pro cestovní kancelář
  • Vyřizování reklamací zájezdů od klientů
  • Příjem, kontrola a zpracování faktur v rezervačním systému CK
  • Příprava faktur
  • Zpracování pošty, potřebná administrativa
  • Vyúčtování slevových portálů
  • Občasný prodej zájezdů

Nabízíme

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • 22 dnů dovolené
  • mladé a přátelské prostředí rodinné firmy s osobním přístupem ke všem zaměstnancům
  • nové a moderní kanceláře v Brně
  • možnost podílet se na zlepšení postupů i pracovních podmínek
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • slevy na dovolenou
  • kávu nebo čaj zdarma
  • v letních měsících osvěží výrobník ledu a zmrzlina zdarma
  • firemní aktivity

Požadujeme

  • alespoň SŠ vzdělání s maturitou
  • dobré komunikační dovednosti
  • český jazyk na vynikající úrovni
  • znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)
  • znalost alespoň jednoho cizího jazyka na komunikační úrovni (ideálně angličtina)
  • znalost dalšího cizího jazyka výhodou
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu
  • příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem

Pro naši dceřinou firmu AUTOKAREM.CZ, která působí v oblasti mezinárodní autobusové dopravy od roku 2006 hledáme Asistenta/ku dispečera

Co budeš dělat?

  • komplexní zpracování personální agendy, administrativní podpora
  • kontrola docházky
  • operativní řešení krizových situací
  • příjem a vyřizování objednávek
  • permanentní spojení (komunikace) se zákazníky, dopravci, řidiči a ostatními členy týmu
  • pomoc při organizaci a řízení přeprav s ohledem na hospodárnost, kapacity a termínové požadavky klientů
  • fakturace, kontrola dokladů spojených s přepravami a jejich zpětné zpracování
  • zpracování podkladů pro zahraniční daně
  • komunikace s příslušnými úřady

Co ti nabídneme?

  • zázemí stabilní a velké společnosti
  • práci na HPP
  • práci v mladém kolektivu
  • stabilní pracovní poměr ve větší cestovní kanceláři
  • nástup ihned nebo dohodou

Co k tomu potřebuješ?

  • SŠ vzdělání, dopravního směru výhodou
  • výhodou orientace, zkušenosti a znalosti v oblasti dopravní a kancelářské agendy
  • znalost práce s PC (MS-Office, Outlook, Internet)
  • odolnost vůči stresu
  • řidičský průkaz sk. B
  • samostatnost a spolehlivost při práci, zodpovědnost, logické myšlení
  • organizační a komunikační dovednosti
  • schopnost samostatně řešit problémy
  • velmi vysoké pracovní nasazení, odolnost proti stresu
  • reprezentativní vystupování a profesionální přístup
  • nástup možný ihned

nástup IHNED

Proč pracovat v CK České kormidlo

  • Stabilní cestovní kancelář již od roku 2002
  • Přátelský kolektiv v nových kancelářích v Brně
  • Firemní slevy na dovolenou
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké bonusy
  • Práce na HPP i pro OSVČ

Nic pro Tebe? Sdílej, třeba se najde někdo mezi přáteli, děkujeme!