skip to Main Content

+420 511 444 350

Zákaznická podpora

Pokud budete volat ohledně vytvořené objednávky, připravte si prosím její číslo (variabilní symbol). Poptávky na nekonkrétní ubytování posílejte na brno@ceskekormidlo.cz

Po–Čt 7.00–20.00
Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00 (pouze online)

Zákaznická podpora +420 511 444 350

Pošli nám svůj životopis

Volná místa v CK České kormidlo (Brno)

Jsme česká cestovní kancelář a od roku 2002 se staráme o to, aby si lidé odpočinuli od svých denních starostí. CK České kormidlo dnes patří mezi 10 největších cestovních kanceláří v České republice. Specializujeme se na letní pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku, zimní lyžařské zájezdy v Itálii a poznávací zájezdy autobusovou dopravou po celé Evropě. Hledáme nové cesty k zákazníkům a využíváme toho co se nosí. Takže chceme být na internetu více vidět.

Cestovní kancelář České kormidlo s.r.o. se sídlem v Brně přijme nového kolegu / novou kolegyni na pozici Referentka prodeje v CK

Co budeš dělat?

  • nabídka a prodej služeb – pasivní telefonní linka i osobní prodej
  • příjem a zpracování smluv o zájezdu a s tím spojená administrativa
  • práce s rezervačním systémem
  • aktivní komunikace se zákazníkem (emailem, telefonicky i osobně)
  • vyřizování rezervací zájezdů pro klienty
  • tvorba textů k novým zájezdům

Co ti nabídneme?

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • 22 dnů dovolené
  • práci v mladém a přátelském kolektivu
  • nové a moderní kanceláře
  • odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní plat 18 800 Kč)
  • měsíční prémie
  • slevy na dovolenou
  • účast na lekcích angličtiny s rodilým mluvčím (není povinné)
  • čaj a káva na pracovišti zdarma

Co k tomu potřebuješ?

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • výborné komunikační dovednosti
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Outlook, internet)
  • časovou flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, asertivitu
  • příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem
  • znalost cizího jazyka výhodou (angličtina, italština, němčina, polština, chorvatština)
  • zkušenosti z cestovního ruchu na obdobné pozici výhodou
  • nástup IHNED

Proč?

Za první 3 měsíce z Tebe dokážeme udělat specialistu. Za rok pak odborníka na cestovní ruch. Když u Tebe objevíme nějakou dovednost či vášeň, máš možnost se časem dostat na další zajímavé pozice v našich týmech – sales, customer care a nebo ti připravíme pozici přímo na míru..

Stručně:

Hledáme někoho, kdo chce, nikoliv, kdo musí. Budeš-li se rozhodovat mezi námi a velkým korporátem, běž radši do korporátu 🙂

Co budeš dělat?

Tvým cílem bude najít a domluvit nové ubytovací kapacity v Itálii. Budeš komunikovat jak se stávajícími tak s novými partnery. Čas od času se za nimi také podíváš, aby jsi věděl/a, co kupuješ. Můžeš se těšit na různorodou práci. U každého nákupu budeš stát od začátku do konce. Tvojí prací bude také potřebná administrativa s novými přírůstky.

Co Ti nabídneme?

  • Mladé a přátelské prostředí rodinné firmy (není nás ani 20)
  • Nové a moderní kanceláře v Brně
  • Možnost podílet se na zlepšení postupů i pracovních podmínek
  • Peníze
  • Slevy na dovolenou
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
  • Kávu nebo čaj zdarma
  • V letních měsících tě osvěží výrobník ledu a zmrzka
  • Firemní aktivity

Co k tomu potřebuješ?

  • Alespoň SŠ vzdělání s maturitou
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
  • Italský jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni
  • Umět pracovat s počítačem (MS Office – Outlook, internet)
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a asertivitu
  • Příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • Odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem
  • Znalost dalšího jazyka výhodou (angličtina, němčina, polština, chorvatština)
  • Zkušenosti z cestovního ruchu na obdobné pozici výhodou

Proč?

Za první 3 měsíce z Tebe dokážeme udělat specialistu. Za rok pak odborníka na cestovní ruch. Když u Tebe objevíme nějakou dovednost či vášeň, máš možnost se časem dostat na další zajímavé pozice v našich týmech – sales, customer care a nebo ti připravíme pozici přímo na míru..

Stručně:

Hledáme někoho, kdo chce, nikoliv, kdo musí. Budeš-li se rozhodovat mezi námi a velkým korporátem, běž radši do korporátu….:)

Cestovní kancelář České kormidlo s.r.o. se sídlem v Brně přijme nového kolegu / novou kolegyni na pozici Vedoucí provizního prodeje

Co budeš dělat?

Budeš se starat o celou síť našich provizních partnerů z řad cestovních kanceláří a agentur. Budeš komunikovat jak se stávajícími tak s novými partnery. Čas od času se za nimi také podíváš, aby jsi jim dokázal/a pochopit jejich potřeby a pomohl/a s prodejem. Můžeš se těšit na různorodou práci.

Co ti nabídneme?

  • Mladé a přátelské prostředí rodinné firmy (není nás ani 25)
  • Nové a moderní kanceláře v Brně
  • Možnost podílet se na zlepšení postupů i pracovních podmínek
  • Práce na HPP (fix plus odměny)
  • Slevy na dovolenou
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
  • Kávu, čaj zdarma
  • V letních měsících tě osvěží výrobník ledu a zmrzka
  • Firemní aktivity

Co k tomu potřebuješ?

  • Alespoň SŠ vzdělání s maturitou
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Český jazyk slovem i písmem na vysoké úrovni
  • Anglický jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni
  • Umět pracovat s počítačem (MS Office – Outlook, internet)
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a asertivitu
  • Příjemné vystupování a nekonfliktní chování
  • Odolnost vůči stresu a ochotu učit se novým věcem
  • Zkušenosti z cestovního ruchu na obdobné pozici výhodou

Proč?

Za první 3 měsíce z Tebe dokážeme udělat specialistu. Za rok pak odborníka na cestovní ruch. Když u Tebe objevíme nějakou dovednost či vášeň, máš možnost se časem dostat na další zajímavé pozice v našich týmech – sales, customer care a nebo ti připravíme pozici přímo na míru..

Stručně:

Hledáme někoho, kdo chce, nikoliv, kdo musí. Budeš-li se rozhodovat mezi námi a velkým korporátem, běž radši do korporátu 😉

Pro naši dceřinou firmu AUTOKAREM.CZ, která působí v oblasti mezinárodní autobusové dopravy od roku 2006 hledáme Asistenta/ku dispečera

Co budeš dělat?

  • komplexní zpracování personální agendy, administrativní podpora
  • kontrola docházky
  • operativní řešení krizových situací
  • příjem a vyřizování objednávek
  • permanentní spojení (komunikace) se zákazníky, dopravci, řidiči a ostatními členy týmu
  • pomoc při organizaci a řízení přeprav s ohledem na hospodárnost, kapacity a termínové požadavky klientů
  • fakturace, kontrola dokladů spojených s přepravami a jejich zpětné zpracování
  • zpracování podkladů pro zahraniční daně
  • komunikace s příslušnými úřady

Co ti nabídneme?

  • zázemí stabilní a velké společnosti
  • práci na HPP
  • práci v mladém kolektivu
  • stabilní pracovní poměr ve větší cestovní kanceláři
  • nástup ihned nebo dohodou

Co k tomu potřebuješ?

  • SŠ vzdělání, dopravního směru výhodou
  • výhodou orientace, zkušenosti a znalosti v oblasti dopravní a kancelářské agendy
  • znalost práce s PC (MS-Office, Outlook, Internet)
  • odolnost vůči stresu
  • řidičský průkaz sk. B
  • samostatnost a spolehlivost při práci, zodpovědnost, logické myšlení
  • organizační a komunikační dovednosti
  • schopnost samostatně řešit problémy
  • velmi vysoké pracovní nasazení, odolnost proti stresu
  • reprezentativní vystupování a profesionální přístup
  • nástup možný ihned

nástup IHNED

Proč pracovat v CK České kormidlo

  • Stabilní cestovní kancelář již od roku 2002
  • Přátelský kolektiv v nových kancelářích v Brně
  • Firemní slevy na dovolenou
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké bonusy
  • Práce na HPP i pro OSVČ

Nic pro Tebe? Sdílej, třeba se najde někdo mezi přáteli, děkujeme!

Back To Top