skip to Main Content

+420 511 444 350

Zákaznická podpora

Pokud budete volat ohledně vytvořené objednávky, připravte si prosím její číslo (variabilní symbol). Poptávky na nekonkrétní ubytování posílejte na brno@ceskekormidlo.cz

Po–Čt: 8.00–18.00
Pá: 8.00–17.00
So: Zavřeno
Ne: Zavřeno

Není skladem

Hotely Falcade – různé *** hotely – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

Hotely Falcade – různé *** hotely – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování ve 3* hotelu s polopenzí
  • Sjezdovky max. 4 km od hotelu
  • Skibus max. 300 m od hotelu 
  • 100 km sjezdových tratí
  • 6 km dlouhá černá sjezdovka
  • 3 snowparky
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů
Doprava v ceně
Se skipasem
28-11074-Itálie-Falcade-Hotely-Falcade-různé-hotely-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně-84407 Klikněte na fotku pro otevření galerie

6 490  od 4 999 /os.

Koupeno 109×
  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování ve 3* hotelu s polopenzí
  • Sjezdovky max. 4 km od hotelu
  • Skibus max. 300 m od hotelu 
  • 100 km sjezdových tratí
  • 6 km dlouhá černá sjezdovka
  • 3 snowparky
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů
Doprava v ceně
Se skipasem
Zájezd nemá žádné volné termíny.

Skvělé lyžování v italském středisku Falcade! Ubytování v no name hotelu 3* s polopenzí, dopravou a skipasem v ceně!

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování ve 3* hotelu s polopenzí
  • Sjezdovky max. 4 km od hotelu
  • Skibus max. 300 m od hotelu 
  • 100 km sjezdových tratí
  • 6 km dlouhá černá sjezdovka
  • 3 snowparky
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Pojeďte s námi lyžovat do pohádkových Dolomit

Středisko Falcade (Passo San Pellegrino – Alpe Lusia), v nadmořské výšce 1 200 m, nabízí fascinující výhledy na vrcholky Marmolady, Pelma nebo Monte Civetty. Lyžovat můžete ve Falcade, San Pellegrino i Alpe Lusia – propojené jsou sjezdovkově/lanovkami pouze San Pellegrino a Falcade, do střediska Alpe Lusia jezdí skibus za poplatek cca 3 €/den. Po Falcade jezdí skibus zdarma, z Falcade do San Pellegrina skibus nejezdí, jelikož Falcade a San Pellegrino jsou propojené sjezdovkami. Skibus do Alpe Lusia jezdí ze San Pellegrina (linkový autobus). Pokud tedy chcete jet lyžovat do Alpe Lusia, pojedete ráno skibusem na sjezdovku ve Falcade, přelyžujete do San Pellegrina a zde si koupíte zpáteční jízdenku do Alpe Lusia. Jízdenku si uschovejte na cestu zpět, budete tam mít druhý útržek. V celé této oblasti naleznete celkem 100 km sjezdových tratí všech úrovní. Zhruba 40 km spadá pod část Alpe Lusia a 60 km spadá pod Falcade/San Pellegrino. Nevynechejte slavnou 11 km sjezdovku Innamorati (sjezdovku zamilovaných). Zkušení lyžaři se mohou těšit i na černou sjezdovku, která měří téměř 6 km. Snowboardisté budou potěšeni 3 snowparky. Středisko je ideální destinací pro rodiny s dětmi, pro které tu jsou lyžařské školy a další činnosti jako jsou sáňkování a baby club. Areál má spojení s Moenou pomocí dobře fungující služby skibusů.

5denní lyžařský zájezd od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR ve večerních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu). Druhý den ráno budeme na místě a půjdeme lyžovat. Odpoledne se ubytujeme a na hotelu dáme večeři. Třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Čtvrtý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Pátý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Ubytování v hotelech*** do 300 m od zastávek skibusů

Ubytováni budete v jednom z hotelů 3 hvězdičkové kategorie typu „no name“ v oblasti Falcade – San Pellegrino – to znamená, že přesný hotel se dozvíte na místě. Na případné poznámky k ubytování nebude brán zřetel. Tyto hotely se nacházejí maximálně do 300 m od zastávky skibusu a do 4 km od sjezdovky. K vybavení hotelů patří recepce, bar, restaurace, místnost s TV a úschovna lyží. 

Dvoulůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek

Pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, TV a telefonem. Některé pokoje mají balkon (nelze garantovat ani rezervovat). Přistýlky mohou být řešeny formou patrové postele nebo rozkládací pohovky. 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně bufetová
  • Večeře servírované s pevně stanoveným menu
  • Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 1,5 €/os./noc
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Trasa - autobusy se sjíždí do Brna a odtud dále pokračují do Itálie (mohou nastat výjimky)
  • Všechna nástupní místa po trase do Brna jsou svozová a může se stát, že v Brně bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Svozová trasa z Ostravy/Hradce Králové pokračuje dále ve směru na Brno, kde se sjedou s autobusem z Prahy a dále pokračují na Mikulov a Itálii.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Brna a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.

Check in/out a převlékání

V případě no name hotelů se klienti první den po příjezdu převlékají v autobuse na parkovišti u lanovky. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, jedou skibusem na sjezdovku a zpět. Po lyžování se v hotelu převléknou v místnosti k tomu určené a odjezd do ČR bývá kolem 18–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní. Check in je možný většinou od 16.00 hod., klienti se mohu zkusit ubytovat již od 15.00 hod., pokud jim to recepce umožní a budou již nachystané a uklizené pokoje po předchozí skupině. 

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


18. 3. 2020

Místo ubytování – Hotely No Name Falcade

Souřadnice nenalezeny

Celkové hodnocení 83,1 % (Hodnocení 26×)

Delegát:
77,7 %
Ubytování:
93,1 %
Doprava:
82,0 %

Jana D. (28. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrýden,vzhledem k tomu,že zájezd byl komplikován současnou situací,t.j. nákaza coronavirem a špatným počasím v době odjezdu,za což cestovní kancelář nemůže,byl pobyt trochu komplikovaný a vše ,co se kolem toho týče.Přesto si myslím,že před dvěma lety,kdy jsme tento zájezd absolvovali,byl díky jiné delegátce lépe zorganizovaný. Přesto určitě Vašich služeb příští rok opět využuji. Děkuji.
Kristýna T. (1. 3. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Drahomíra F. (28. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Ján L. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Marie S. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Radka Š. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Až na slabší první veceri, malé porce, vse v pohode, dekujeme Skodovi
Aleš V. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
K řidičům, vše super, jen bych lehce připomínkoval pauzy. Stalo se, že pauza v jízdě byla vyhlášena na 30 minut a ve skutečnosti se odjelo už po 20 minutách bez nějaké důslednější kontroly, zda jsme všichni (chtělo by to větší přesnost v těchto informacích) K organizaci zájezdu, jediná chybička byla, že delegátka nám napsala na dveře hotelu informaci, v kolik hodin je odjezd, zhruba kolem poledne třetí den, tzn v době, kdy jsme byli všichni na svahu a nemohli jsme si to přečíst. Tuhle informaci bychom podle mne měli mít už třetí den ráno během snídaně nejpozději. Jinak chválím hotel Orsa Maggiore, zejména jídlo a velmi vstřícnou a přátelskou obsluhu během večeří a snídaní! A k coronaviru, bohužel, po návratu jsem v karanténě, ale to není ničí vina.
Dora C. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Cesta do Falcade pres Brno = zbytecne a tim velmi neprijemne prodlouzeni casu cesty v autobuse. Hotel Scoiattolo hezky, cisty, ale miniaturni lyzarna a dost male porce veceri ve srovnani s jinymi hotely.
Anna K. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vše odpovídalo vynaloženým prostředkům, až na dlouhou cestu dvouposchoďovým autobusem se závěsným vozidlem a tudíž max povolená rychlost 80 km!! a tudíž časově delší cesta cca o dvě hodiny. Příjezd na parkoviště Falcade kolem půl desáté ráno a navečer po lyžování cca od půl páté čekání na odjezd na hotel do půl sedmé večer, aby řidiči splnili povinnou přestávku!!
Renáta M. (29. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Michal K. (29. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Za nevyhovujíci považuji první den příjezdu nemožnost aspoň provizorního ubytování , či uskladnění zavazadel v hotelu s možnosti minimální hygieny, a tedy převlékání do lyžařského vybavení na parkovišti pod sjezdovkou, dle mého zcela pod úroveň.
Petra A. (23. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Děkuji za příjemný zájezd do výborného hotelu s perfektním personálem, jídlem i delegátkou. Jedinou "vadou na kráse" byla hrůzostrašná cesta tam 🙁 Náš zmatený delegát si šel údajně lehnout ihned po našem odjezdu z Brna a od té doby jsme o něm neslyšeli, přičemž celá zadní část autobusu až do 23:00 rezonovala řevem pražské omladiny. Paradoxně se až do 23:00 nikdo z cestujících neozval, a tak jsem se ze strachu z absolutního vyčerpání po noční službě rozhodla, že delegáta oslovím já (upozorňuji že jsme nahoře všichni řev a hlasitou hudbu celé 3 hodiny tolerovali beze slova, ale poté , co nastalo období standardního nočního klidu a i přes špunty v uších, čepici a šálu na hlavě nešlo za žádnou cenu usnout, již myslím bylo na čase výtržníky oslovit). Sešla jsem tedy dolů s cílem najít delegáta, ale ten tam nebyl. Oslovila jsem tedy mladého dohola ostříhaného pana řidiče, který se mi doslova vysmál do očí. Diskuzi jsem si zapsala, takže mohu citovat. Slušně jsem jej poprosila, zda by mohl ve 23:00 v autobuse mikrofonem vyhlásit hromadně noční klid, že bychom chtěli spát, ale lidé vzadu ječí přes celý autobus a pouštějí si z reproduktorů rockovou hudbu, řekl mi, že se asi opili a že to není jeho problém, že si je máme zklidnit sami. Ano, skutečně se opili, ale vy a pan delegát jste tu od toho, abyste je utišili, za to jste placeni. Odpověděl, že delegát i druhý řidič spí a on je kvůli takové blbosti nebude budit. Upozornila jsem ho tedy, že to není blbost a že v jakýchkoli veřejných prostorách platí od 22:00 všeobecný noční klid a že toto pravidlo se vztahuje i na autobusy. Odpověděl mi otázkou, zda tuto problematiku studuji. Neměla jsem potřebu mu sdělovat, že jsem lékař, rozumím tedy psychologii i rizikům nevyspání, a také že znám ústavu ČR, jelikož by to na jeho výsměšném úsměvu nic nezměnilo. Pokračuji tedy dále... bude-li 50 lidí z Vašeho autobusu nevyspaných, je velké riziko, že se ráno na svahu zraní a to jistě nechcete. Strohá odpověď pana řidiče zněla: Však mají pojištění. Povídám tedy, že se bojím, že se zraním já, né oni opilci vzadu... na to slyším: Vy také máte pojištění, tak si běžte lehnout, at se vyspíte ... odcházím s přesvědčením, že diskuze s osobou tohoto přístupu je zcela zbytečná a prosím mladého muže vedle mě, aby výtržníky oslovil, jelikož já bych se svými 50kg pravděpodobně nebyla úspěšná. Slušně tedy skupinu cca 20 lidi poprosil, načež samozřejmě schytal několik ostrých a útočných komentářů (podotýkám, že jako platící účastník Vašeho zájezdu), ale do půl hodiny se naštěstí v reakci na toto upozornění dav alespoň mírně utišil a většině lidí se snad podařilo usnout. Středisko i hotel a delegátka na místě stejně tak jako řidiči po cestě domů byli naprosto báječní a naštěstí jsme si v důsledku ignorování problému Vaším řidičem nikdo na svahu neublížili, ale velmi slušně bych Vám ráda doporučila tohoto řidiče úmyslně ohrožujícího zdraví Vašich klientů poučit o jeho povinnostech, případně ho včas vyměnit, jelikož žalobu zraněného klienta, který takto probděl noc v autobuse a následně se v důsledku únavy vážně zranil na sjezdovce, byste pravděpodobně nevyhráli 😉 Moc děkuji, s pozdravem Petra Adamusová
Rostislav K. (23. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Bezohledně hlučná společnost v autobuse po 22 hodině na cestě do destinace, po stížnostech naprostý nezájem situaci řešit ze strany delegáta i řidičů.
Zuzana B. (19. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
boguslaw k. (19. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Michal Č. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Karel B. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Josef P. (17. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Radana R. (17. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vysoký doplatek za jednolůžkový pokoj (jedná se jen o 2 noclehy, protože dopravu, stravu a skipas využiji jen 1x). Doplatek vysoce převyšuje rozdíl mezi cenou jedno a dvoulůž. pokoje na 2 noci v tomto hotelu. Navíc si hotel nemohu vybrat (jen no name) a přesto, že zaplacen byl už v listopadu, byla jsem v jiném hotelu (***) než ostatní (****) za běžnou cenu. Jela jsem už popáté (sama potřetí) a vždycky je to podobné. Lyžování a doprava (i přes tu dálku) bylo super. Ale možnosti účasti jedné osoby na Vašich zájezdech jsou dost omezené a to je jediné mínus.
Marek V. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dovolená proběhla v pořádku, až na cestu autobusem která trvala déle než měla a dojeli do lyžařského střediska pozdě.
Jan T. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Hotel Stella Alpina, super, odporúčam na 100%. 🙂 Večera, výber z niekoľkých jedál, to nebýva všade. Čisto, teplo, ochota na recepcii. Delegátka, neochotná, strohé informácie k stredisku, pýtal som si číslo na mobil, odvrkla, vraj je to v pokynoch. Ďalšia otázka, či je možné po ukončení pobytu v hoteli použiť sprchu, odpoveď záporná, ale z inej izby sa na to spýtali na recepcii a zo strany hotela nebol žiadny problém, izba ostala otvorená do 18-tej hodiny.
Marko S. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Prvni den po lyzovani cekani pres 2 hodiny v autobuse nez nas rozveze do hotelu kvuli nutne pauze. Chapu ze pauza je nutna, ale reseni ze vsichni budou cekat dve a pul hodiny po lyzovani v buse neni idealni, stacilo aby nas pani delegatka informovala o tom ze muzeme jet skibusem, ubytovat se a veci by nam pak dovezli. Pozdni checkout jsme si taky museli domlouvat sami, v pripade tohoto zajezdu zde pani delegatka docela zbytecne.
Iva M. (18. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dagmar O. (18. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vladislav K. (18. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:Nehodnotil
Barbora T. (14. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:

Souhlasímse zpracováním osobních údajů dle Všeobecných podmínek

se zasíláním newsletteru (lze kdykoliv zrušit)

Záloha a doplatky

Víme, že když kupujete dovolenou třeba půl roku dopředu (typicky nákup letní dovolené v zimě), je fajn platby rozložit. Proto u nás nemusíte platit celou částku hned. Platba je rozdělena na zálohu a doplatek. K záloze resp. k první platbě je vždy připočítané případné cestovní pojištění. Rozložení platby se liší podle typu zájezdu a doby od vytvoření rezervace do odjezdu (pokud je odjezd dříve než 30 dní od vytvoření rezervace, zpravidla budete platit celou částku zájezdu).

Letní dovolená

Rezervace vytvořené do poloviny února

  • Záloha 1 500 Kč/os. nebo 3 000 Kč/apartmán do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • 1. polovina doplatku do 15. 3.
  • 2. polovina doplatku nejpozději 30 dní před odjezdem

Rezervace vytvořené od 16. 3. do konce letní sezóny

  • Záloha polovina celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Zimní dovolená

Rezervace vytvořené do konce října

  • Záloha 1 500 Kč/os. do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Do 31. 10. doplatek do 50 % ceny zájezdu
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Rezervace vytvořené do konce zimní sezóny

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Poznávací zájezdy

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Možnosti platby

Zájezd u nás můžete zakoupit bezhotovostní (kartou online, bankovní převod) nebo hotovostní platbou (na pobočce).

100% bezpečná platba kartou

Všechny úhrady můžete uskutečnit platební kartou online. Tento způsob je nejrychlejší a naprosto bezpečný. Při platbě kartou se vyhnete propadnutí splatnosti první platby (platby bankovním příkazem jsou např. přes víkend delší, pak se může stát, že platba nedorazí včas, Váš termín se uvolní k prodeji a může ho koupit někdo jiný.)

Platba převodem

Při vytvoření rezervace obdržíte platební informace a pokyny k platbě. Tento způsob platby je samozřejmě bezpečný, ale trvá delší dobu (riziko propadnutí rezervace a menších komplikací, pokud platba nepřijde včas)

FKSP

Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na dovolenou, na přání Vám pro něj vystavíme fakturu. Vytvořte objednávku, jako při běžné rezervaci zájezdu. Až budete mít ID objednávky, vyplňte a odešlete formulář pro FKSP a my Vám pošleme fakturu pro zaměstnavatele. Formulář a více informací zde

Stravenky Fokus Pass apod.

Tyto způsoby platby bohužel nejsou možné. Rádi Vám ale vystavíme fakturu pro zaměstnavatele viz FKSP.

Storno a odstoupení od smlouvy

Může se stát, že se nebudete moci zájezdu zúčastnit. Pokud se to stane po uhrazení zálohy, řídí se odstoupení od smlouvy Obchodními podmínkami a v závislosti na době do odjezdu Vám bude účtován storno poplatek (vždy je to min.15 % celkové ceny zájezdu).

Skvělé lyžování v italském středisku Falcade! Ubytování v no name hotelu 3* s polopenzí, dopravou a skipasem v ceně!

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování ve 3* hotelu s polopenzí
  • Sjezdovky max. 4 km od hotelu
  • Skibus max. 300 m od hotelu 
  • 100 km sjezdových tratí
  • 6 km dlouhá černá sjezdovka
  • 3 snowparky
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Pojeďte s námi lyžovat do pohádkových Dolomit

Středisko Falcade (Passo San Pellegrino – Alpe Lusia), v nadmořské výšce 1 200 m, nabízí fascinující výhledy na vrcholky Marmolady, Pelma nebo Monte Civetty. Lyžovat můžete ve Falcade, San Pellegrino i Alpe Lusia – propojené jsou sjezdovkově/lanovkami pouze San Pellegrino a Falcade, do střediska Alpe Lusia jezdí skibus za poplatek cca 3 €/den. Po Falcade jezdí skibus zdarma, z Falcade do San Pellegrina skibus nejezdí, jelikož Falcade a San Pellegrino jsou propojené sjezdovkami. Skibus do Alpe Lusia jezdí ze San Pellegrina (linkový autobus). Pokud tedy chcete jet lyžovat do Alpe Lusia, pojedete ráno skibusem na sjezdovku ve Falcade, přelyžujete do San Pellegrina a zde si koupíte zpáteční jízdenku do Alpe Lusia. Jízdenku si uschovejte na cestu zpět, budete tam mít druhý útržek. V celé této oblasti naleznete celkem 100 km sjezdových tratí všech úrovní. Zhruba 40 km spadá pod část Alpe Lusia a 60 km spadá pod Falcade/San Pellegrino. Nevynechejte slavnou 11 km sjezdovku Innamorati (sjezdovku zamilovaných). Zkušení lyžaři se mohou těšit i na černou sjezdovku, která měří téměř 6 km. Snowboardisté budou potěšeni 3 snowparky. Středisko je ideální destinací pro rodiny s dětmi, pro které tu jsou lyžařské školy a další činnosti jako jsou sáňkování a baby club. Areál má spojení s Moenou pomocí dobře fungující služby skibusů.

5denní lyžařský zájezd od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR ve večerních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu). Druhý den ráno budeme na místě a půjdeme lyžovat. Odpoledne se ubytujeme a na hotelu dáme večeři. Třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Čtvrtý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Pátý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Ubytování v hotelech*** do 300 m od zastávek skibusů

Ubytováni budete v jednom z hotelů 3 hvězdičkové kategorie typu „no name“ v oblasti Falcade – San Pellegrino – to znamená, že přesný hotel se dozvíte na místě. Na případné poznámky k ubytování nebude brán zřetel. Tyto hotely se nacházejí maximálně do 300 m od zastávky skibusu a do 4 km od sjezdovky. K vybavení hotelů patří recepce, bar, restaurace, místnost s TV a úschovna lyží. 

Dvoulůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek

Pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, TV a telefonem. Některé pokoje mají balkon (nelze garantovat ani rezervovat). Přistýlky mohou být řešeny formou patrové postele nebo rozkládací pohovky. 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně bufetová
  • Večeře servírované s pevně stanoveným menu
  • Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 1,5 €/os./noc
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Trasa - autobusy se sjíždí do Brna a odtud dále pokračují do Itálie (mohou nastat výjimky)
  • Všechna nástupní místa po trase do Brna jsou svozová a může se stát, že v Brně bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Svozová trasa z Ostravy/Hradce Králové pokračuje dále ve směru na Brno, kde se sjedou s autobusem z Prahy a dále pokračují na Mikulov a Itálii.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Brna a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.

Check in/out a převlékání

V případě no name hotelů se klienti první den po příjezdu převlékají v autobuse na parkovišti u lanovky. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, jedou skibusem na sjezdovku a zpět. Po lyžování se v hotelu převléknou v místnosti k tomu určené a odjezd do ČR bývá kolem 18–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní. Check in je možný většinou od 16.00 hod., klienti se mohu zkusit ubytovat již od 15.00 hod., pokud jim to recepce umožní a budou již nachystané a uklizené pokoje po předchozí skupině. 

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


18. 3. 2020

Galerie

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotely No Name Falcade

Souřadnice nenalezeny

Celkové hodnocení 83,1 % (Hodnocení 26×)

Delegát:
77,7 %
Ubytování:
93,1 %
Doprava:
82,0 %

Jana D. (28. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrýden,vzhledem k tomu,že zájezd byl komplikován současnou situací,t.j. nákaza coronavirem a špatným počasím v době odjezdu,za což cestovní kancelář nemůže,byl pobyt trochu komplikovaný a vše ,co se kolem toho týče.Přesto si myslím,že před dvěma lety,kdy jsme tento zájezd absolvovali,byl díky jiné delegátce lépe zorganizovaný. Přesto určitě Vašich služeb příští rok opět využuji. Děkuji.
Kristýna T. (1. 3. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Drahomíra F. (28. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Ján L. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Marie S. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Radka Š. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Až na slabší první veceri, malé porce, vse v pohode, dekujeme Skodovi
Aleš V. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
K řidičům, vše super, jen bych lehce připomínkoval pauzy. Stalo se, že pauza v jízdě byla vyhlášena na 30 minut a ve skutečnosti se odjelo už po 20 minutách bez nějaké důslednější kontroly, zda jsme všichni (chtělo by to větší přesnost v těchto informacích) K organizaci zájezdu, jediná chybička byla, že delegátka nám napsala na dveře hotelu informaci, v kolik hodin je odjezd, zhruba kolem poledne třetí den, tzn v době, kdy jsme byli všichni na svahu a nemohli jsme si to přečíst. Tuhle informaci bychom podle mne měli mít už třetí den ráno během snídaně nejpozději. Jinak chválím hotel Orsa Maggiore, zejména jídlo a velmi vstřícnou a přátelskou obsluhu během večeří a snídaní! A k coronaviru, bohužel, po návratu jsem v karanténě, ale to není ničí vina.
Dora C. (24. 2. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Cesta do Falcade pres Brno = zbytecne a tim velmi neprijemne prodlouzeni casu cesty v autobuse. Hotel Scoiattolo hezky, cisty, ale miniaturni lyzarna a dost male porce veceri ve srovnani s jinymi hotely.
Anna K. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vše odpovídalo vynaloženým prostředkům, až na dlouhou cestu dvouposchoďovým autobusem se závěsným vozidlem a tudíž max povolená rychlost 80 km!! a tudíž časově delší cesta cca o dvě hodiny. Příjezd na parkoviště Falcade kolem půl desáté ráno a navečer po lyžování cca od půl páté čekání na odjezd na hotel do půl sedmé večer, aby řidiči splnili povinnou přestávku!!
Renáta M. (29. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Michal K. (29. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Za nevyhovujíci považuji první den příjezdu nemožnost aspoň provizorního ubytování , či uskladnění zavazadel v hotelu s možnosti minimální hygieny, a tedy převlékání do lyžařského vybavení na parkovišti pod sjezdovkou, dle mého zcela pod úroveň.
Petra A. (23. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Děkuji za příjemný zájezd do výborného hotelu s perfektním personálem, jídlem i delegátkou. Jedinou "vadou na kráse" byla hrůzostrašná cesta tam 🙁 Náš zmatený delegát si šel údajně lehnout ihned po našem odjezdu z Brna a od té doby jsme o něm neslyšeli, přičemž celá zadní část autobusu až do 23:00 rezonovala řevem pražské omladiny. Paradoxně se až do 23:00 nikdo z cestujících neozval, a tak jsem se ze strachu z absolutního vyčerpání po noční službě rozhodla, že delegáta oslovím já (upozorňuji že jsme nahoře všichni řev a hlasitou hudbu celé 3 hodiny tolerovali beze slova, ale poté , co nastalo období standardního nočního klidu a i přes špunty v uších, čepici a šálu na hlavě nešlo za žádnou cenu usnout, již myslím bylo na čase výtržníky oslovit). Sešla jsem tedy dolů s cílem najít delegáta, ale ten tam nebyl. Oslovila jsem tedy mladého dohola ostříhaného pana řidiče, který se mi doslova vysmál do očí. Diskuzi jsem si zapsala, takže mohu citovat. Slušně jsem jej poprosila, zda by mohl ve 23:00 v autobuse mikrofonem vyhlásit hromadně noční klid, že bychom chtěli spát, ale lidé vzadu ječí přes celý autobus a pouštějí si z reproduktorů rockovou hudbu, řekl mi, že se asi opili a že to není jeho problém, že si je máme zklidnit sami. Ano, skutečně se opili, ale vy a pan delegát jste tu od toho, abyste je utišili, za to jste placeni. Odpověděl, že delegát i druhý řidič spí a on je kvůli takové blbosti nebude budit. Upozornila jsem ho tedy, že to není blbost a že v jakýchkoli veřejných prostorách platí od 22:00 všeobecný noční klid a že toto pravidlo se vztahuje i na autobusy. Odpověděl mi otázkou, zda tuto problematiku studuji. Neměla jsem potřebu mu sdělovat, že jsem lékař, rozumím tedy psychologii i rizikům nevyspání, a také že znám ústavu ČR, jelikož by to na jeho výsměšném úsměvu nic nezměnilo. Pokračuji tedy dále... bude-li 50 lidí z Vašeho autobusu nevyspaných, je velké riziko, že se ráno na svahu zraní a to jistě nechcete. Strohá odpověď pana řidiče zněla: Však mají pojištění. Povídám tedy, že se bojím, že se zraním já, né oni opilci vzadu... na to slyším: Vy také máte pojištění, tak si běžte lehnout, at se vyspíte ... odcházím s přesvědčením, že diskuze s osobou tohoto přístupu je zcela zbytečná a prosím mladého muže vedle mě, aby výtržníky oslovil, jelikož já bych se svými 50kg pravděpodobně nebyla úspěšná. Slušně tedy skupinu cca 20 lidi poprosil, načež samozřejmě schytal několik ostrých a útočných komentářů (podotýkám, že jako platící účastník Vašeho zájezdu), ale do půl hodiny se naštěstí v reakci na toto upozornění dav alespoň mírně utišil a většině lidí se snad podařilo usnout. Středisko i hotel a delegátka na místě stejně tak jako řidiči po cestě domů byli naprosto báječní a naštěstí jsme si v důsledku ignorování problému Vaším řidičem nikdo na svahu neublížili, ale velmi slušně bych Vám ráda doporučila tohoto řidiče úmyslně ohrožujícího zdraví Vašich klientů poučit o jeho povinnostech, případně ho včas vyměnit, jelikož žalobu zraněného klienta, který takto probděl noc v autobuse a následně se v důsledku únavy vážně zranil na sjezdovce, byste pravděpodobně nevyhráli 😉 Moc děkuji, s pozdravem Petra Adamusová
Rostislav K. (23. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Bezohledně hlučná společnost v autobuse po 22 hodině na cestě do destinace, po stížnostech naprostý nezájem situaci řešit ze strany delegáta i řidičů.
Zuzana B. (19. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
boguslaw k. (19. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Michal Č. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Karel B. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Josef P. (17. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Radana R. (17. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vysoký doplatek za jednolůžkový pokoj (jedná se jen o 2 noclehy, protože dopravu, stravu a skipas využiji jen 1x). Doplatek vysoce převyšuje rozdíl mezi cenou jedno a dvoulůž. pokoje na 2 noci v tomto hotelu. Navíc si hotel nemohu vybrat (jen no name) a přesto, že zaplacen byl už v listopadu, byla jsem v jiném hotelu (***) než ostatní (****) za běžnou cenu. Jela jsem už popáté (sama potřetí) a vždycky je to podobné. Lyžování a doprava (i přes tu dálku) bylo super. Ale možnosti účasti jedné osoby na Vašich zájezdech jsou dost omezené a to je jediné mínus.
Marek V. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dovolená proběhla v pořádku, až na cestu autobusem která trvala déle než měla a dojeli do lyžařského střediska pozdě.
Jan T. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Hotel Stella Alpina, super, odporúčam na 100%. 🙂 Večera, výber z niekoľkých jedál, to nebýva všade. Čisto, teplo, ochota na recepcii. Delegátka, neochotná, strohé informácie k stredisku, pýtal som si číslo na mobil, odvrkla, vraj je to v pokynoch. Ďalšia otázka, či je možné po ukončení pobytu v hoteli použiť sprchu, odpoveď záporná, ale z inej izby sa na to spýtali na recepcii a zo strany hotela nebol žiadny problém, izba ostala otvorená do 18-tej hodiny.
Marko S. (15. 1. 2020)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Prvni den po lyzovani cekani pres 2 hodiny v autobuse nez nas rozveze do hotelu kvuli nutne pauze. Chapu ze pauza je nutna, ale reseni ze vsichni budou cekat dve a pul hodiny po lyzovani v buse neni idealni, stacilo aby nas pani delegatka informovala o tom ze muzeme jet skibusem, ubytovat se a veci by nam pak dovezli. Pozdni checkout jsme si taky museli domlouvat sami, v pripade tohoto zajezdu zde pani delegatka docela zbytecne.
Iva M. (18. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dagmar O. (18. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Vladislav K. (18. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:Nehodnotil
Barbora T. (14. 12. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:

Položte dotaz k nabídce

Souhlasímse zpracováním osobních údajů dle Všeobecných podmínek

se zasíláním newsletteru (lze kdykoliv zrušit)

Záloha a doplatky

Víme, že když kupujete dovolenou třeba půl roku dopředu (typicky nákup letní dovolené v zimě), je fajn platby rozložit. Proto u nás nemusíte platit celou částku hned. Platba je rozdělena na zálohu a doplatek. K záloze resp. k první platbě je vždy připočítané případné cestovní pojištění. Rozložení platby se liší podle typu zájezdu a doby od vytvoření rezervace do odjezdu (pokud je odjezd dříve než 30 dní od vytvoření rezervace, zpravidla budete platit celou částku zájezdu).

Letní dovolená

Rezervace vytvořené do poloviny února

  • Záloha 1 500 Kč/os. nebo 3 000 Kč/apartmán do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • 1. polovina doplatku do 15. 3.
  • 2. polovina doplatku nejpozději 30 dní před odjezdem

Rezervace vytvořené od 16. 3. do konce letní sezóny

  • Záloha polovina celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Zimní dovolená

Rezervace vytvořené do konce října

  • Záloha 1 500 Kč/os. do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Do 31. 10. doplatek do 50 % ceny zájezdu
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Rezervace vytvořené do konce zimní sezóny

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Poznávací zájezdy

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Možnosti platby

Zájezd u nás můžete zakoupit bezhotovostní (kartou online, bankovní převod) nebo hotovostní platbou (na pobočce).

100% bezpečná platba kartou

Všechny úhrady můžete uskutečnit platební kartou online. Tento způsob je nejrychlejší a naprosto bezpečný. Při platbě kartou se vyhnete propadnutí splatnosti první platby (platby bankovním příkazem jsou např. přes víkend delší, pak se může stát, že platba nedorazí včas, Váš termín se uvolní k prodeji a může ho koupit někdo jiný.)

Platba převodem

Při vytvoření rezervace obdržíte platební informace a pokyny k platbě. Tento způsob platby je samozřejmě bezpečný, ale trvá delší dobu (riziko propadnutí rezervace a menších komplikací, pokud platba nepřijde včas)

FKSP

Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na dovolenou, na přání Vám pro něj vystavíme fakturu. Vytvořte objednávku, jako při běžné rezervaci zájezdu. Až budete mít ID objednávky, vyplňte a odešlete formulář pro FKSP a my Vám pošleme fakturu pro zaměstnavatele. Formulář a více informací zde

Stravenky Fokus Pass apod.

Tyto způsoby platby bohužel nejsou možné. Rádi Vám ale vystavíme fakturu pro zaměstnavatele viz FKSP.

Storno a odstoupení od smlouvy

Může se stát, že se nebudete moci zájezdu zúčastnit. Pokud se to stane po uhrazení zálohy, řídí se odstoupení od smlouvy Obchodními podmínkami a v závislosti na době do odjezdu Vám bude účtován storno poplatek (vždy je to min.15 % celkové ceny zájezdu).

 Nástupní místa autobusové dopravy nemusí být dostupná pro všechny termíny. Klikněte na „Zobrazit termíny“ a v kalkulaci nejprve vyberte místo odjezdu – ukážou se pouze dostupné termíny pro vybrané město

Hotely Falcade – různé *** hotely – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

Nástupní a výstupní místa – odjezdy a návraty

Časy jsou orientační (zejm. časy návratů) a mohou se vlivem dopravní situace změnit

Hlavní trasa (všechny termíny)

Nástupní místo Odjezd Návrat Příplatek / os.
Praha – stanice metra A – Strašnická, ulice V Olšinách, zastávka autobusu MHD17:30Není
Humpolec – čerpací stanice BENZINA – Vystrkov, směr Pelhřimov19.00Není
Jihlava – čerpací stanice OMV – Jihlava Pávov, směr Brno. Pozor, při cestě zpět vás autobus vysadí na druhé straně19.15Není
Velké Meziříčí – čerpací stanice MOL, exit 146, ul. Karlov19.45Není
Velká Bíteš – čerpací stanice B.C.S. Kapitána Jaroše 27920.00Není
Brno – autobusové nádraží Zvonařka, nástupiště G 31–3420.30Není
Mikulov – čerpací stanice Shell u hotelu Marcinčák21.30Není

Svozová trasa z Ostravy (platí pro odjezdové termíny 17.– 29. 1, 22.–26. 2. a 5.–25. 3.)

Nástupní místo Odjezd Návrat Příplatek / os.
Ostrava – parkoviště naproti bývalému kulturnímu domu Vítkovice, tř. 28. října17:30400 Kč
Frýdek-Místek – autobusová zastávka u Hypermarketu TESCO, ul. Příborská17:50400 Kč
Nový Jičín – čerpací stanice LXM Group, Malostranská 59418:10400 Kč
Hranice – parkoviště u motorestu Sparta, naproti hypermarketu Albert18:40400 Kč
Lipník nad Bečvou – čerpací stanice MOL, u Penny marketu, ul. Hranická18:55400 Kč
Olomouc – staré autobusové nádraží u otočných hodin, třída Svobody (vedle Šantovky)19:15400 Kč
Prostějov – před budovou hl. vlak. nádraží, stanoviště H19:30400 Kč
Vyškov – čerpací stanice MOL u dálnice směr Brno, ul. Kroměřížská19:55400 Kč

Svozová trasa z Hradce Králové (platí pro odjezdové termíny 28. 2.–3. 3.)

Nástupní místo Odjezd Návrat Příplatek / os.
Hradec Králové – autobusová zastávka OC Tesco Březhrad, směr Pardubice, Rašínova třída16:30400 Kč
Pardubice – autobusová zastávka před vlakovým nádražím, nám. Jana Pernera16:50400 Kč
Chrudim – čerpací stanice Shell, ulice Dašická17:10400 Kč
Vysoké Mýto – čerpací stanice Benzina, ul. Husova17:40400 Kč
Litomyšl – čerpací stanice MOL, ul. Sokolovská, směr Svitavy18:00400 Kč
Svitavy – čerpací stanice OMV u Lidlu, ul. Kpt. Jaroše18:30400 Kč
Letovice – autobusové nádraží, Masarykovo nám.19:00400 Kč
Blansko – čerpací stanice OMV u vlakového nádraží, ul. Nádražní 2320/619:40400 Kč
Kuřim – Kuřim rozcestí 2.0, zastávka linkových autobusů ve směru na Brno20:00400 Kč

Rezervujte online

Vyberte si počet osob, termín apod., spočítejte cenu, přidejte do košíku a jednoduše si rezervujte termín online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme

Ostatní informace

Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.

Byla jsem s touto společnosti naprosto spokojená. Delegátka super a řidič taky perfektni

Veronika P J

Slevový kód: 2020
Berte extra slevu a zahrajte si o dovolenou!

Ukázat akci

Side_leto_2020_01

Záloha a splátky

Platba za dovolenou je rozdělena na zálohu od 1 500 Kč/os. a doplatky, které budete hradit až před odjezdem

Výhodné cestovní pojištění

Pojištění si k dovolené přidejte v objednávce

Dovolená na míru

Máte představu o dovolené? Pošlete nám rychlou poptávku, uděláme Vám nabídku

Zákaznická podpora

Do odvolání odbavujeme všechny zákaznické požadavky pouze online, pokračujte prosím zde

Po–Čt: 8.00–18.00
Pá: 8.00–17.00
So: Zavřeno
Ne: Zavřeno

Nepřehlédněte

Garance nejnižší ceny

 Nástupní místa autobusové dopravy nemusí být dostupná pro všechny termíny. Klikněte na „Zobrazit termíny“ a v kalkulaci nejprve vyberte místo odjezdu – ukážou se pouze dostupné termíny pro vybrané město

Nástupní a výstupní místa – odjezdy a návraty

Časy jsou orientační (zejm. časy návratů) a mohou se vlivem dopravní situace změnit

Hlavní trasa (všechny termíny)

Nástupní místo Odjezd Návrat Příplatek / os.
Praha – stanice metra A – Strašnická, ulice V Olšinách, zastávka autobusu MHD17:30Není
Humpolec – čerpací stanice BENZINA – Vystrkov, směr Pelhřimov19.00Není
Jihlava – čerpací stanice OMV – Jihlava Pávov, směr Brno. Pozor, při cestě zpět vás autobus vysadí na druhé straně19.15Není
Velké Meziříčí – čerpací stanice MOL, exit 146, ul. Karlov19.45Není
Velká Bíteš – čerpací stanice B.C.S. Kapitána Jaroše 27920.00Není
Brno – autobusové nádraží Zvonařka, nástupiště G 31–3420.30Není
Mikulov – čerpací stanice Shell u hotelu Marcinčák21.30Není

Svozová trasa z Ostravy (platí pro odjezdové termíny 17.– 29. 1, 22.–26. 2. a 5.–25. 3.)

Nástupní místo Odjezd Návrat Příplatek / os.
Ostrava – parkoviště naproti bývalému kulturnímu domu Vítkovice, tř. 28. října17:30400 Kč
Frýdek-Místek – autobusová zastávka u Hypermarketu TESCO, ul. Příborská17:50400 Kč
Nový Jičín – čerpací stanice LXM Group, Malostranská 59418:10400 Kč
Hranice – parkoviště u motorestu Sparta, naproti hypermarketu Albert18:40400 Kč
Lipník nad Bečvou – čerpací stanice MOL, u Penny marketu, ul. Hranická18:55400 Kč
Olomouc – staré autobusové nádraží u otočných hodin, třída Svobody (vedle Šantovky)19:15400 Kč
Prostějov – před budovou hl. vlak. nádraží, stanoviště H19:30400 Kč
Vyškov – čerpací stanice MOL u dálnice směr Brno, ul. Kroměřížská19:55400 Kč

Svozová trasa z Hradce Králové (platí pro odjezdové termíny 28. 2.–3. 3.)

Nástupní místo Odjezd Návrat Příplatek / os.
Hradec Králové – autobusová zastávka OC Tesco Březhrad, směr Pardubice, Rašínova třída16:30400 Kč
Pardubice – autobusová zastávka před vlakovým nádražím, nám. Jana Pernera16:50400 Kč
Chrudim – čerpací stanice Shell, ulice Dašická17:10400 Kč
Vysoké Mýto – čerpací stanice Benzina, ul. Husova17:40400 Kč
Litomyšl – čerpací stanice MOL, ul. Sokolovská, směr Svitavy18:00400 Kč
Svitavy – čerpací stanice OMV u Lidlu, ul. Kpt. Jaroše18:30400 Kč
Letovice – autobusové nádraží, Masarykovo nám.19:00400 Kč
Blansko – čerpací stanice OMV u vlakového nádraží, ul. Nádražní 2320/619:40400 Kč
Kuřim – Kuřim rozcestí 2.0, zastávka linkových autobusů ve směru na Brno20:00400 Kč

Rezervujte online

Vyberte si počet osob, termín apod., spočítejte cenu, přidejte do košíku a jednoduše si rezervujte termín online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme

Ostatní informace

Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.

Dovolenou nemusíte platit hned

Platba za dovolenou je rozdělena na zálohu od 1 500 Kč/os. a doplatky, které budete hradit až před odjezdem

Výhodné cestovní pojištění

Cestovní pojištění si k dovolené můžete přidat v nákupním košíku, kde uvidíte i cenu

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@ceskekormidlo.cz

511 444 350

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–19.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top