skip to Main Content

+420 511 444 350

Zákaznická podpora

Pokud budete volat ohledně vytvořené objednávky, připravte si prosím její číslo (variabilní symbol). Poptávky na nekonkrétní ubytování posílejte na brno@ceskekormidlo.cz

Po–Čt 7.00–20.00
Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00 (pouze online)

Není skladem

Hotel Dal Bon – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

Hotel Dal Bon – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

  • Lyžařský zájezd na 5 dnů/2 noci
  • 3denní skipas pro oblast Paganella
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ubytování s polopenzí v hotelu cca 100 m od skibusu
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství
Doprava v ceně
Se skipasem
23-9170-Itálie-Andalo-Hotel-Dal-Bon-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikněte na fotku pro otevření galerie

5 290  od 4 490 /os.

Koupeno 254×
  • Lyžařský zájezd na 5 dnů/2 noci
  • 3denní skipas pro oblast Paganella
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ubytování s polopenzí v hotelu cca 100 m od skibusu
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství
Doprava v ceně
Se skipasem
Zájezd nemá žádné volné termíny.

Užijte si lyžování v nejmodernějším skiareálu v Itálii! V ceně doprava autobusem, 3denní skipas a ubytování s polopenzí v hotelu jen 100 m od zastávky skibusu

  • Lyžařský zájezd na 5 dnů/2 noci
  • 3denní skipas pro oblast Paganella
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ubytování s polopenzí v hotelu cca 100 m od skibusu
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství

Pohodové lyžování v Alpách za super ceny!

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson. Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m. n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Ubytování v hotelu cca 100 m od zastávky skibusu

Hotel Dal Bon se nachází přímo v centru města Andalo. Skibus staví pouhých 100 m od hotelu. Nejbližší lyžařské vleky jsou od hotelu vzdálené cca 400 m. Rodinný hotel je vybaven recepcí s centrálním trezorem, výtahem, WiFi (zdarma), barem, restaurací, hernou, společenskou místností se SAT/TV, úschovnou lyží a parkovištěm (omezená kapacita, zdarma). Pro děti je k dispozici dětský koutek.


Standardně zařízené 2-lůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek (může být patrová postel), vlastním sociálním zařízením, fénem, topením, trezorem a TV.


Stravování probíhá formou polopenze - snídaně bufetové a večeře servírované - výběr z menu o 3 chodech, salátový bufet. Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně.


Důležité informace:

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení - CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky, do pokojů většinou signál WiFi nedosáhne
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2 €/os./den
  • Adaptéry pro italské zásuvky - naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50 - 3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR - například Alza.cz, Euronics apod.




Dopravní a obecné informace:

MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ

Základní trasa: Brno (18.00 hod.), Velká Bíteš (18.30 hod.), Velké Meziříčí (18.45 hod.), Jihlava (19.15 hod.), Humpolec (19.30 hod.), Praha (21.00 hod.), Beroun (21.40 hod.), Plzeň (22.30 hod.), Rozvadov (23.20 hod.)


Svozové trasy s příplatkem 400 Kč/osoba


Svozová trasa 1: Ostrava (15.00 hod.), Frýdek-Místek (15.20 hod.), Nový Jičín (15.40 hod.), Hranice (16.10 hod.), Olomouc (16.45 hod.), Prostějov (17.10 hod.), Vyškov (17.30 hod.)

Svozová trasa 2: Pardubice (18.30 hod.), Hradec Králové (19.00 hod.), Chlumec nad Cidlinou (19.40 hod.), Poděbrady (20.10 hod.)


Nástupní místa:


Praha - stanice metra A - Strašnická, ulice V Olšinách, zastávka autobusu MHD směr z centra, naproti výstupu z metra

Humpolec - čerpací stanice BENZINA - Vystrkov, směr Pelhřimov

Jihlava - Benzínová stanice OMV - Jihlava Pávov, směr Brno. Pozor - při cestě zpět vás autobus vysadí na druhé straně

Velké Meziříčí - sjezd z D1 (146. km), čerpací stanice Mol

Velká Bíteš - čerpací stanice B.C.S. - Slovnaft, ulice Kpt. Jaroše

Brno - ÚAN Zvonařka, řada G, nástupiště 31 - 34

Mikulov - čerpací stanice Shell - u kruhového objezdu (naproti Hotelu Marcinčák)

Ostrava - parkoviště naproti domu kultury Vítkovice, ul. 28 října

Frýdek-Místek - autobusová zastávka u OD Tesco, ul. Příborská - NOVĚ

Nový Jičín - čerpací stanice LXM group, ulice Malostranská 594 (autosalon Renault)

Hranice - parkoviště u motorestu Sparta, ul. Zborovská (naproti Albertu)

Olomouc - staré autobusové nádraží u otočných hodin, třída Svobody (vedle Šantovky)

Prostějov - před vlakovým nádražím, stanoviště H

Vyškov - čerpací stanice Mol u dálnice směr Brno, ul. Kroměřížská

Pardubice - u hlavního nádraží, Pernerovo nám.

Hradec Králové - autobusová zastávka u Tesca, Rašínova třída

Chlumec nad Cidlinou - autobusová zastávka, Klicperovo náměstí

Poděbrady - autobusová zastávka u Tesca, Benzina Express

Beroun - čerpací stanice OMV Beroun sever, u dálnice, směr Plzeň (u Kauflandu), při zpáteční cestě směr Praha

Plzeň - čerpací stanice Benzina u Olympie, Plzeň

Rozvadov - čerpací stanice Mol, Sv. Kateřina


Důležitá upozornění:

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • Svozová místa s příplatkem platí pro období od 8.2.2019 do 22.3.2019 - poslední odjezd do Itálie.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student Agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Svozová trasa z Ostravy pokračuje dále ve směru na Brno – Prahu – Plzeň – Rozvadov.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.


CHECK IN/CHECK OUT: k převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě hotelu Dal Bon je to v autobuse.


MÍSTENKY DO AUTOBUSU
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.


INFORMACE K ZAVAZADLŮM
Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč.



15. 1. 2019

Místo ubytování – Hotel Dal Bon - 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně

Předpověď počasí na 14 dní

Místo ubytování – Hotel Dal Bon - 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně

The location could not be found.

Celkové hodnocení 89,7 % (Hodnocení 36×)

Delegát:
81,4 %
Ubytování:
95,3 %
Doprava:
87,2 %

Petr B. (26. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana K. (16. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
S řidiči jsme byli spokojeni na 100%. Neustále se ptali a starali zda nám není zima či naopak horko, byli milí a vtipní. Cesta byla dost náročná, poněvadž není mezi sedadly moc prostoru, nelze natáhnout nohy, chudáci lidi, kteří jsou vetší než my a když si pak ještě sklopí spolucestující před Vámi sedadlo, tak už není prostor bohužel vůbec žádný. Někteří jsou ohleduplní, někteří bohužel ne a nezajímá je, že se nemůžete ani hnout, když si jej sklopí až dolů...a ještě jsme měli tentokrát smůlu na sedadla, poněvadž z těch našich nešlo moc koukat na TV, zato zvuk jsme měli nad hlavou...:-)
Jana H. (10. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin B. (22. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zdravim přátele bílého sportu. Rád bych ohodnotil hotel Dal Bon, ale nemohu. Byl nám zaslán emal den před odjezdem,že nás přemisťují do jiného hotelu. Odůvodnění bylo takové- kvůli většího počtu naší skupiny, kdy majitelka Dal Bonu přislíbila CK jiný počet pokojů než měla. Bylo mi to divné,jelikož objednávka byla už od loňského roku. Náš hotel se jmenuje Piancastelo- dle řidičů a delegátky je lepší než Dal Bon. Musím uznat ,že mají asi pravdu. Tak velké a pěkné pokoje jsme ještě snad ještě neměli. Akorád zmíním 2 nevýhody hotelu Piancastelo a to je trošku mimo centrum na kopci a druhá, tahání kufrů cca 300 metrů k hotelu. Jinak skibus stojí přímo před hotelem, což je príma. A to nejdůležitější , vyšlo nám suuuper počasí !!! S pozdravem Martin B.
Daniela J. (4. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lenka H. (2. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Přivítala bych dřívější čas snídaně (7:00) a dřívější čas večeře (18:30). většina účastníků si chce zalyžovat - sjezdovka otevírá v 8:30, abych nemusela snídat v lyžařském oblečení. Večer jsme všichni stáli u zavřených dveří do jídelny, myslím, že hlad měli všichni - opět :sjezdovka zavírá 16:30, na hotelu jsou všichni 17:30 a čekat na večeři do 19:30 bylo kruté.
Jan B. (2. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
V autobusu nebylo moc místa na nohy (Měřím 180cm). Cesta k hotelu (cca.400m) se všemi zavazadly a lyžemi může být např. pro samotné ženy s malými dětmi dost fyzicky náročná.
Jana K. (28. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana Š. (28. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Luboš F. (28. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Eva Š. (26. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Řidiči perfektní, velmi vstřícní, jen mohli trošku více informovat (např. že při cestě zpět čekáme na další autobus, ze kterého k nám budou přistupovat - nevěděli jsme, co se děje a proč stojíme) Ubytování - hotel pěkný, jídlo dobré, personál vstřícný - spokojenost, až na to, že přímo pod námi každý večer vyhrávala diskotéka (pokoj č. 210 ve 2. patře), což po noci v autobuse bylo dost nepříjemné a na recepci jen krčila rameny a divila se, proč si stěžujeme. Pozn.: Dávejte prosím vědět, jak daleko od hotelu autobus staví. Můžeme tak přizpůsobit zavazadla. Byly tam 2 maminky se třemi dětmi, které musely celou bagáž složitě táhnout od autobusu k hotelu. I já bych volila kufr na kolečkách, kdybych věděla, že autobus nestaví přímo před hotelem. Přece jenom se lyže, lyžáky, helmy + bagáž pěkně pronesou.
Petr P. (26. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
špatná organizace autobusů - jezdíme několik let, ale aby se dodržel harmonogram, tak se jede 90km v hodině. na místě pak v 7hodin. klidně by stačilo vyrazit o 2 hodiny později, jak dříve. Cesta zpět tragedie - autobusy z jiných středisek na sebe musí čekat, takže několika hodinové prodlevy a nejsou řidiči. Jinak ubytování, jídlo, lyžování v pořádku.
Martin C. (22. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Kvalita ubytování byla výborná ...jen mám výtku k tomu,že jsem nedostal pokoj s pristylkou který jsem si objednal a měl potvrzen .. místo toho dva dvoulůžkové ,a z toho jeden mi byl po jedné noci ještě vyměněn za další ...jinak si hotel Dal Bon nemohu vynachválit ...s pozdravem M.Chládek
Jiří V. (22. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jaroslav L. (20. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
S vaší CK jsme byli V paganelle už po sedmé a zatím to bylo asi nejlepší (i když menší mušky by se našly). Pozitivně hodnotím: - ochotu CK řešit naše přesuny v rámci objednávky - ještě jednou děkuji - výborné odjezdové místo v Praze - zastávky autobusu - free WC - Kvalita hotelu Dal Bon - významně lepší než hotrely v Molvenu, Costa Verde nebo Santellina Mírně negativně hodnotím: - přesun kamarádů do Santelliny (rodina Danielovských) - měli objednaný Dal Bon a těšili se na město - byl to jejich první zájezd s vaší CK a toto je vůbec nepotěšilo Těším se na další zájezdy JArda Lom
Petra Š. (20. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Marcela N. (18. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Ludmila F. (12. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří Č. (18. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jitka G. (18. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Štěpánka K. (16. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Renáta B. (12. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zájezd byl super. Jen nám moc nevyhovovalo převlékání se v autobuse.
Jaroslav V. (12. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Štěpánka Z. (10. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zdeněk K. (10. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Díky, bylo to moc fajn!
Karel B. (8. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana K. (8. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrý den, vše hodnotím kladně, až na autobus, při cestě tam autobus hrůza, žádné místo na nohy, bylo to utrpení 16 hodin. Při cestě zpět lepší autobus a více místa, hned bylo lépe, prosím uvědomte si, jaké autobusy vypravíte na tak vzdálená místa, je to opravdu nelidské, věřím, že to vezmete vážně a budete mít do budoucna pohodlnější autobusy, jinak vše ok
Žaneta F. (6. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Soňa K. (25. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Petra T. (21. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří M. (21. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Viktor S. (19. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Alena U. (19. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Daly by se dělat tyto zájezdy i 7-mi denní s 5-ti denním skipasem?
Milan P. (17. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:

Souhlasímse zpracováním osobních údajů dle Všeobecných podmínek

se zasíláním newsletteru (lze kdykoliv zrušit)

Záloha a doplatky

Víme, že když kupujete dovolenou třeba půl roku dopředu (typicky nákup letní dovolené v zimě), je fajn platby rozložit. Proto u nás nemusíte platit celou částku hned. Platba je rozdělena na zálohu a doplatek. K záloze resp. k první platbě je vždy připočítané případné cestovní pojištění. Rozložení platby se liší podle typu zájezdu a doby od vytvoření rezervace do odjezdu (pokud je odjezd dříve než 30 dní od vytvoření rezervace, zpravidla budete platit celou částku zájezdu).

Letní dovolená

Rezervace vytvořené do poloviny února

  • Záloha 1 500 Kč/os. nebo 3 000 Kč/apartmán do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • 1. polovina doplatku do konce února
  • 2. polovina doplatku nejpozději 30 dní před odjezdem

Rezervace vytvořené od března do konce letní sezóny

  • Záloha polovina celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Zimní dovolená

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Poznávací zájezdy

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Možnosti platby

Zájezd u nás můžete zakoupit bezhotovostní (kartou online, bankovní převod) nebo hotovostní platbou (na pobočce).

100% bezpečná platba kartou

Všechny úhrady můžete uskutečnit platební kartou online. Tento způsob je nejrychlejší a naprosto bezpečný. Při platbě kartou se vyhnete propadnutí splatnosti první platby (platby bankovním příkazem jsou např. přes víkend delší, pak se může stát, že platba nedorazí včas, Váš termín se uvolní k prodeji a může ho koupit někdo jiný.)

Platba převodem

Při vytvoření rezervace obdržíte platební informace a pokyny k platbě. Tento způsob platby je samozřejmě bezpečný, ale trvá delší dobu (riziko propadnutí rezervace a menších komplikací, pokud platba nepřijde včas)

FKSP

Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na dovolenou, na přání Vám pro něj vystavíme fakturu. Vytvořte objednávku, jako při běžné rezervaci zájezdu. Až budete mít ID objednávky, vyplňte a odešlete formulář pro FKSP a my Vám pošleme fakturu pro zaměstnavatele. Formulář a více informací zde

Stravenky Fokus Pass apod.

Tyto způsoby platby bohužel nejsou možné. Rádi Vám ale vystavíme fakturu pro zaměstnavatele viz FKSP.

Storno a odstoupení od smlouvy

Může se stát, že se nebudete moci zájezdu zúčastnit. Pokud se to stane po uhrazení zálohy, řídí se odstoupení od smlouvy Obchodními podmínkami a v závislosti na době do odjezdu Vám bude účtován storno poplatek (vždy je to min.15 % celkové ceny zájezdu).

Užijte si lyžování v nejmodernějším skiareálu v Itálii! V ceně doprava autobusem, 3denní skipas a ubytování s polopenzí v hotelu jen 100 m od zastávky skibusu

  • Lyžařský zájezd na 5 dnů/2 noci
  • 3denní skipas pro oblast Paganella
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ubytování s polopenzí v hotelu cca 100 m od skibusu
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství

Pohodové lyžování v Alpách za super ceny!

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson. Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m. n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Ubytování v hotelu cca 100 m od zastávky skibusu

Hotel Dal Bon se nachází přímo v centru města Andalo. Skibus staví pouhých 100 m od hotelu. Nejbližší lyžařské vleky jsou od hotelu vzdálené cca 400 m. Rodinný hotel je vybaven recepcí s centrálním trezorem, výtahem, WiFi (zdarma), barem, restaurací, hernou, společenskou místností se SAT/TV, úschovnou lyží a parkovištěm (omezená kapacita, zdarma). Pro děti je k dispozici dětský koutek.


Standardně zařízené 2-lůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek (může být patrová postel), vlastním sociálním zařízením, fénem, topením, trezorem a TV.


Stravování probíhá formou polopenze - snídaně bufetové a večeře servírované - výběr z menu o 3 chodech, salátový bufet. Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně.


Důležité informace:

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení - CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky, do pokojů většinou signál WiFi nedosáhne
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2 €/os./den
  • Adaptéry pro italské zásuvky - naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50 - 3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR - například Alza.cz, Euronics apod.




Dopravní a obecné informace:

MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ

Základní trasa: Brno (18.00 hod.), Velká Bíteš (18.30 hod.), Velké Meziříčí (18.45 hod.), Jihlava (19.15 hod.), Humpolec (19.30 hod.), Praha (21.00 hod.), Beroun (21.40 hod.), Plzeň (22.30 hod.), Rozvadov (23.20 hod.)


Svozové trasy s příplatkem 400 Kč/osoba


Svozová trasa 1: Ostrava (15.00 hod.), Frýdek-Místek (15.20 hod.), Nový Jičín (15.40 hod.), Hranice (16.10 hod.), Olomouc (16.45 hod.), Prostějov (17.10 hod.), Vyškov (17.30 hod.)

Svozová trasa 2: Pardubice (18.30 hod.), Hradec Králové (19.00 hod.), Chlumec nad Cidlinou (19.40 hod.), Poděbrady (20.10 hod.)


Nástupní místa:


Praha - stanice metra A - Strašnická, ulice V Olšinách, zastávka autobusu MHD směr z centra, naproti výstupu z metra

Humpolec - čerpací stanice BENZINA - Vystrkov, směr Pelhřimov

Jihlava - Benzínová stanice OMV - Jihlava Pávov, směr Brno. Pozor - při cestě zpět vás autobus vysadí na druhé straně

Velké Meziříčí - sjezd z D1 (146. km), čerpací stanice Mol

Velká Bíteš - čerpací stanice B.C.S. - Slovnaft, ulice Kpt. Jaroše

Brno - ÚAN Zvonařka, řada G, nástupiště 31 - 34

Mikulov - čerpací stanice Shell - u kruhového objezdu (naproti Hotelu Marcinčák)

Ostrava - parkoviště naproti domu kultury Vítkovice, ul. 28 října

Frýdek-Místek - autobusová zastávka u OD Tesco, ul. Příborská - NOVĚ

Nový Jičín - čerpací stanice LXM group, ulice Malostranská 594 (autosalon Renault)

Hranice - parkoviště u motorestu Sparta, ul. Zborovská (naproti Albertu)

Olomouc - staré autobusové nádraží u otočných hodin, třída Svobody (vedle Šantovky)

Prostějov - před vlakovým nádražím, stanoviště H

Vyškov - čerpací stanice Mol u dálnice směr Brno, ul. Kroměřížská

Pardubice - u hlavního nádraží, Pernerovo nám.

Hradec Králové - autobusová zastávka u Tesca, Rašínova třída

Chlumec nad Cidlinou - autobusová zastávka, Klicperovo náměstí

Poděbrady - autobusová zastávka u Tesca, Benzina Express

Beroun - čerpací stanice OMV Beroun sever, u dálnice, směr Plzeň (u Kauflandu), při zpáteční cestě směr Praha

Plzeň - čerpací stanice Benzina u Olympie, Plzeň

Rozvadov - čerpací stanice Mol, Sv. Kateřina


Důležitá upozornění:

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • Svozová místa s příplatkem platí pro období od 8.2.2019 do 22.3.2019 - poslední odjezd do Itálie.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student Agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Svozová trasa z Ostravy pokračuje dále ve směru na Brno – Prahu – Plzeň – Rozvadov.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.


CHECK IN/CHECK OUT: k převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě hotelu Dal Bon je to v autobuse.


MÍSTENKY DO AUTOBUSU
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.


INFORMACE K ZAVAZADLŮM
Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč.



15. 1. 2019

Galerie

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotel Dal Bon - 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně

Předpověď počasí na 14 dní

Místo ubytování – Hotel Dal Bon - 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně

The location could not be found.

Celkové hodnocení 89,7 % (Hodnocení 36×)

Delegát:
81,4 %
Ubytování:
95,3 %
Doprava:
87,2 %

Petr B. (26. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana K. (16. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
S řidiči jsme byli spokojeni na 100%. Neustále se ptali a starali zda nám není zima či naopak horko, byli milí a vtipní. Cesta byla dost náročná, poněvadž není mezi sedadly moc prostoru, nelze natáhnout nohy, chudáci lidi, kteří jsou vetší než my a když si pak ještě sklopí spolucestující před Vámi sedadlo, tak už není prostor bohužel vůbec žádný. Někteří jsou ohleduplní, někteří bohužel ne a nezajímá je, že se nemůžete ani hnout, když si jej sklopí až dolů...a ještě jsme měli tentokrát smůlu na sedadla, poněvadž z těch našich nešlo moc koukat na TV, zato zvuk jsme měli nad hlavou...:-)
Jana H. (10. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Martin B. (22. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zdravim přátele bílého sportu. Rád bych ohodnotil hotel Dal Bon, ale nemohu. Byl nám zaslán emal den před odjezdem,že nás přemisťují do jiného hotelu. Odůvodnění bylo takové- kvůli většího počtu naší skupiny, kdy majitelka Dal Bonu přislíbila CK jiný počet pokojů než měla. Bylo mi to divné,jelikož objednávka byla už od loňského roku. Náš hotel se jmenuje Piancastelo- dle řidičů a delegátky je lepší než Dal Bon. Musím uznat ,že mají asi pravdu. Tak velké a pěkné pokoje jsme ještě snad ještě neměli. Akorád zmíním 2 nevýhody hotelu Piancastelo a to je trošku mimo centrum na kopci a druhá, tahání kufrů cca 300 metrů k hotelu. Jinak skibus stojí přímo před hotelem, což je príma. A to nejdůležitější , vyšlo nám suuuper počasí !!! S pozdravem Martin B.
Daniela J. (4. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Lenka H. (2. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Přivítala bych dřívější čas snídaně (7:00) a dřívější čas večeře (18:30). většina účastníků si chce zalyžovat - sjezdovka otevírá v 8:30, abych nemusela snídat v lyžařském oblečení. Večer jsme všichni stáli u zavřených dveří do jídelny, myslím, že hlad měli všichni - opět :sjezdovka zavírá 16:30, na hotelu jsou všichni 17:30 a čekat na večeři do 19:30 bylo kruté.
Jan B. (2. 3. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
V autobusu nebylo moc místa na nohy (Měřím 180cm). Cesta k hotelu (cca.400m) se všemi zavazadly a lyžemi může být např. pro samotné ženy s malými dětmi dost fyzicky náročná.
Jana K. (28. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana Š. (28. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Luboš F. (28. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Eva Š. (26. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Řidiči perfektní, velmi vstřícní, jen mohli trošku více informovat (např. že při cestě zpět čekáme na další autobus, ze kterého k nám budou přistupovat - nevěděli jsme, co se děje a proč stojíme) Ubytování - hotel pěkný, jídlo dobré, personál vstřícný - spokojenost, až na to, že přímo pod námi každý večer vyhrávala diskotéka (pokoj č. 210 ve 2. patře), což po noci v autobuse bylo dost nepříjemné a na recepci jen krčila rameny a divila se, proč si stěžujeme. Pozn.: Dávejte prosím vědět, jak daleko od hotelu autobus staví. Můžeme tak přizpůsobit zavazadla. Byly tam 2 maminky se třemi dětmi, které musely celou bagáž složitě táhnout od autobusu k hotelu. I já bych volila kufr na kolečkách, kdybych věděla, že autobus nestaví přímo před hotelem. Přece jenom se lyže, lyžáky, helmy + bagáž pěkně pronesou.
Petr P. (26. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
špatná organizace autobusů - jezdíme několik let, ale aby se dodržel harmonogram, tak se jede 90km v hodině. na místě pak v 7hodin. klidně by stačilo vyrazit o 2 hodiny později, jak dříve. Cesta zpět tragedie - autobusy z jiných středisek na sebe musí čekat, takže několika hodinové prodlevy a nejsou řidiči. Jinak ubytování, jídlo, lyžování v pořádku.
Martin C. (22. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Kvalita ubytování byla výborná ...jen mám výtku k tomu,že jsem nedostal pokoj s pristylkou který jsem si objednal a měl potvrzen .. místo toho dva dvoulůžkové ,a z toho jeden mi byl po jedné noci ještě vyměněn za další ...jinak si hotel Dal Bon nemohu vynachválit ...s pozdravem M.Chládek
Jiří V. (22. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jaroslav L. (20. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
S vaší CK jsme byli V paganelle už po sedmé a zatím to bylo asi nejlepší (i když menší mušky by se našly). Pozitivně hodnotím: - ochotu CK řešit naše přesuny v rámci objednávky - ještě jednou děkuji - výborné odjezdové místo v Praze - zastávky autobusu - free WC - Kvalita hotelu Dal Bon - významně lepší než hotrely v Molvenu, Costa Verde nebo Santellina Mírně negativně hodnotím: - přesun kamarádů do Santelliny (rodina Danielovských) - měli objednaný Dal Bon a těšili se na město - byl to jejich první zájezd s vaší CK a toto je vůbec nepotěšilo Těším se na další zájezdy JArda Lom
Petra Š. (20. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Marcela N. (18. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Ludmila F. (12. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří Č. (18. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jitka G. (18. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Štěpánka K. (16. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Renáta B. (12. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zájezd byl super. Jen nám moc nevyhovovalo převlékání se v autobuse.
Jaroslav V. (12. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Štěpánka Z. (10. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Zdeněk K. (10. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Díky, bylo to moc fajn!
Karel B. (8. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jana K. (8. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Dobrý den, vše hodnotím kladně, až na autobus, při cestě tam autobus hrůza, žádné místo na nohy, bylo to utrpení 16 hodin. Při cestě zpět lepší autobus a více místa, hned bylo lépe, prosím uvědomte si, jaké autobusy vypravíte na tak vzdálená místa, je to opravdu nelidské, věřím, že to vezmete vážně a budete mít do budoucna pohodlnější autobusy, jinak vše ok
Žaneta F. (6. 2. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Soňa K. (25. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Petra T. (21. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Jiří M. (21. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Viktor S. (19. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Alena U. (19. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:
Daly by se dělat tyto zájezdy i 7-mi denní s 5-ti denním skipasem?
Milan P. (17. 1. 2019)
Celkem:
Delegát
Ubytování:
Doprava:

Položte dotaz k nabídce

Souhlasímse zpracováním osobních údajů dle Všeobecných podmínek

se zasíláním newsletteru (lze kdykoliv zrušit)

Záloha a doplatky

Víme, že když kupujete dovolenou třeba půl roku dopředu (typicky nákup letní dovolené v zimě), je fajn platby rozložit. Proto u nás nemusíte platit celou částku hned. Platba je rozdělena na zálohu a doplatek. K záloze resp. k první platbě je vždy připočítané případné cestovní pojištění. Rozložení platby se liší podle typu zájezdu a doby od vytvoření rezervace do odjezdu (pokud je odjezd dříve než 30 dní od vytvoření rezervace, zpravidla budete platit celou částku zájezdu).

Letní dovolená

Rezervace vytvořené do poloviny února

  • Záloha 1 500 Kč/os. nebo 3 000 Kč/apartmán do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • 1. polovina doplatku do konce února
  • 2. polovina doplatku nejpozději 30 dní před odjezdem

Rezervace vytvořené od března do konce letní sezóny

  • Záloha polovina celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Zimní dovolená

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Poznávací zájezdy

  • Záloha 50 % celkové ceny zájezdu do 3 dnů od podepsání smlouvy
  • Doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem

Možnosti platby

Zájezd u nás můžete zakoupit bezhotovostní (kartou online, bankovní převod) nebo hotovostní platbou (na pobočce).

100% bezpečná platba kartou

Všechny úhrady můžete uskutečnit platební kartou online. Tento způsob je nejrychlejší a naprosto bezpečný. Při platbě kartou se vyhnete propadnutí splatnosti první platby (platby bankovním příkazem jsou např. přes víkend delší, pak se může stát, že platba nedorazí včas, Váš termín se uvolní k prodeji a může ho koupit někdo jiný.)

Platba převodem

Při vytvoření rezervace obdržíte platební informace a pokyny k platbě. Tento způsob platby je samozřejmě bezpečný, ale trvá delší dobu (riziko propadnutí rezervace a menších komplikací, pokud platba nepřijde včas)

FKSP

Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na dovolenou, na přání Vám pro něj vystavíme fakturu. Vytvořte objednávku, jako při běžné rezervaci zájezdu. Až budete mít ID objednávky, vyplňte a odešlete formulář pro FKSP a my Vám pošleme fakturu pro zaměstnavatele. Formulář a více informací zde

Stravenky Fokus Pass apod.

Tyto způsoby platby bohužel nejsou možné. Rádi Vám ale vystavíme fakturu pro zaměstnavatele viz FKSP.

Storno a odstoupení od smlouvy

Může se stát, že se nebudete moci zájezdu zúčastnit. Pokud se to stane po uhrazení zálohy, řídí se odstoupení od smlouvy Obchodními podmínkami a v závislosti na době do odjezdu Vám bude účtován storno poplatek (vždy je to min.15 % celkové ceny zájezdu).

Rezervujte online

Vyberte si počet osob, termín apod., spočítejte cenu, přidejte do košíku a jednoduše si rezervujte termín online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme

Hotel Dal Bon – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

Ostatní informace

Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.

Záloha a splátky

Platba za dovolenou je rozdělena na zálohu od 1 500 Kč/os. a doplatky, které budete hradit až před odjezdem

Výhodné cestovní pojištění

Pojištění si k dovolené přidejte v objednávce

Zákaznická podpora

Pokud budete volat ohledně již vytvořené objednávky, připravte si její číslo. Poptávky na nekonkrétní ubytování posílejte mailem na objednavky@ceskekormidlo.cz

+420 511 444 350

Po–Čt 7.00–20.00
Pá 7.00–17.00
So–Ne pouze online

Nepřehlédněte

Garance nejnižší ceny

Dnes jsem byla s mojí mamkou na delfínech. Nemůžem si na nic stěžovat.Řidič i delegát byly perfektní.Všem doporučuji.

Jana C

Zdroj Facebook

Rezervujte online

Vyberte si počet osob, termín apod., spočítejte cenu, přidejte do košíku a jednoduše si rezervujte termín online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme

Ostatní informace

Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.

Dovolenou nemusíte platit hned

Platba za dovolenou je rozdělena na zálohu od 1 500 Kč/os. a doplatky, které budete hradit až před odjezdem

Výhodné cestovní pojištění

Cestovní pojištění si k dovolené můžete přidat v nákupním košíku, kde uvidíte i cenu

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@ceskekormidlo.cz

511 444 350

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top