skip to Main Content

Cestovní pojištění s pojištěním storna

Ve spolupráci s pojišťovnou UNIQA nabízíme výhodné cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu vhodné pro všechny naše zájezdy

Pozor, jde především o pojištění storna zájezdu, které zpravidla není součástí běžných pojištění od bank apod. Naše pojištění storna zájezdu v sobě navíc nese všechny běžné léčebné výlohy a také pojištění odpovědnosti ke třetí osobě, které je povinné pro lyžování v Itálii

Storno zájezdu

Když se nebude moct zúčastnit zájezdu kterýkoliv cestující na cestovní smluvě

až 35 000 Kč/os.

Léčebné výlohy

Když se zraníte, budete potřebovat záchranáře nebo budete zkrátka potřebovat ošetřit

až 10 000 000 Kč

Karanténa

Když se dostanete do preventivní karantény a pobyt se neplánovaně prodlouží

až 30 000 Kč

Úrazové pojištění

Když se vám cokoliv stane a budete nárokovat odškodné např. za trvalé následky

až 500 000 Kč

Škoda třetí osobě

Když někomu dalšímu způsobíte škodu na zdraví nebo majetku

až 4 000 000 Kč

Asistenční služby a repatriace

Kompletní řešení asistenčních služeb včetně návratu do ČR

až 10 000 000 Kč

Asistenční služby „Auto+“

Když budete potřebovat odtah, servis, náhradní ubytování

až 100 000 Kč

Převoz vozidla zpět do ČR

Když budete muset své nepojízdné auto nechat dotáhnout zpět

4 000 km

Storno nemoc

Pokud budete před odjezdem na dovolenou pozitivní na Covid, můžete stornovat ze zdravotních důvodů a pojišťovna vrátí storno poplatky dle pojistné smlouvy

Covid-19

Storno karanténa

Pokud se dostanete před odjezdem do preventivní karantény, můžete stornovat ze zdravotních důvodů a pojišťovna vrátí případné storno poplatky dle pojistné smlouvy

Covid-19

Karanténa v zahraničí

Všechna pojištění kryjí náklady na ubytování a stravu cestu zpět do ČR v případě, že se v zahraničí dostane zdravý klient do preventivní karantény

Covid-19

Léto a poznávací

Pojistné produkty má České kormidlo nasmlouvané na míru s pojišťovnou UNIQA

Pojištění se stornem
pro zájezdy na vlastní nebo autobusovou dopravu

57 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Léčebné výlohy do 5 000 000 Kč
Storno zájezdu* s plněním do 15 000 Kč/os.
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Storno zájezdu při karanténě
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Až 2 500 Kč/os./den při karanténě v zahraničí

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (onemocnění Covid-19, jiné zdravotní a další důvody anebo umístění do preventivní karanténu v souvislosti s onemocněním Covid-19)

Pojištění se stornem

pro letecké zájezdy

80 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Léčebné výlohy do 10 000 000 Kč
Storno zájezdu* s plněním do 35 000 Kč/os.
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Storno zájezdu při karanténě
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Až 2 500 Kč/os./den při karanténě v zahraničí

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (onemocnění Covid-19, jiné zdravotní a další důvody anebo umístění do preventivní karanténu v souvislosti s onemocněním Covid-19)

Pojištění se stornem

pro auto s posádkou až 5 osob

1 580 Kč / 11 dní

Cena pro klienty Českého kormidla

Léčebné výlohy do 5 000 000 Kč/os.
Storno zájezdu* s plněním do 50 000 Kč
Asistenční služby „Auto+“ do 100 000 Kč
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Storno zájezdu při karanténě
Komplexní řešení při poruše automobilu
Až 2 500 Kč/os./den při karanténě v zahraničí

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (onemocnění Covid-19, jiné zdravotní a další důvody anebo umístění do preventivní karanténu v souvislosti s onemocněním Covid-19)

Zima (lyžování)

Pojistné produkty má České kormidlo nasmlouvané na míru s pojišťovnou UNIQA

Pojištění se stornem

pro lyžařské zájezdy

74 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Léčebné výlohy v zahraničí do 5 000 000 Kč
Storno zájezdu* s plněním do 15 000 Kč/os.
Pojištění odpovědnosti do 3 000 000 Kč
Pozor, toto pojištění je na lyžování v Itálii povinné
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Storno zájezdu při karanténě před odjezdem
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Až 2 500 Kč/os./den při karanténě v zahraničí

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (onemocnění Covid-19, jiné zdravotní a další důvody anebo umístění do preventivní karanténu v souvislosti s onemocněním Covid-19)

Pojištění objednejte při rezervaci

Pojištění lze zakoupit nejpozději před poslední splátkou, tedy dokud není zájezd kompletně uhrazený

Online při rezervaci

Až si vyberete termín, navolíte počet osob a vhodíte do košíku, automaticky Vám web k rezervaci nabídne výhodné pojištění. Vyberte si a hotovo! Pojistnou smlouvu a další náležitosti obdržíte mailem.

Telefonicky

Pokud Vám cestovní pojištění nenabídneme, klidně se na něj zeptejte. Při telefonické rezervaci dovolené Vám ho přidáme k objednávce. Pojistnou smlouvu a další náležitosti obdržíte mailem.

Emailem

Pokud potřebujete cokoliv ohledně rezervace a nákupu dovolené, pište na [email protected] a pokud již máte vytvořenou rezervaci, nezapomeňte do emailu uvést její číslo.

Férové cestovní pojištění

Letní a poznávací zájezdy

Pro letní dovolenou nabízíme komplexní cestovní pojištění „turistická cesta“, které platí ve všech státech Evropy, v Egyptě, Izraeli, Maroku, Tunisku a Turecku. Pojistný produkt je dimenzovaný na míru právě pro zájezdy, které prodáváme

Zimní dovolená

Pro zimní dovolenou nabízíme komplexní cestovní pojištění „provozování zimních sportů“, které platí ve všech státech Evropy, v Egyptě, Izraeli, Maroku, Tunisku a Turecku. Pojistný produkt je dimenzovaný na míru právě pro zájezdy, které prodáváme

Pojištění auta s celou posádkou

11denní pojištění pro klienty, kteří jedou na dovolenou vlastní dopravou. V ceně je cestovní pojištění (vč. pojištění storna) všech cestujících v autě (max. 5 osob) a pojištění pro situaci, kdy se auto v zahraničí porouchá

Časté dotazy

Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…

Pojišťovna Vám proplatí storno poplatky

Pokud se nebudete moct zúčastnit zájezdu z vážných důvodů viz níže, pojišťovna Vám bez problému proplatí až 80 % ze storno poplatku, který Vám bude stornováním zájezdu naúčtován (storno poplatky jsou vyšší čím blíže je datum storna k začátku zájezdu). Maximálně pojišťovna vrátí 35 000 Kč za každou osobu v ubytovací jednotce (podle vybraného pojištění). Pojištění včetně storna neslouží pro zrušení zájezdu proto, že se klient jen rozhodne, že na zájezd nepojede. Více dle Všeobecných podmínek pojištění. Pojištění storna lze sjednat nejpozději s posledním doplatkem zájezdu. Jakmile bude zájezd kompletně uhrazen, není již možné přidávat pojištění se stornem. Pojištění storna lze uplatnit na celou cestovní smlouvu, resp. ubytovací jednotku, i v případě, že podmínky pro uplatnění pojištění storna zájezdu splní jen jeden cestující (nejčastěji například onemocní dítě a rodinnou dovolenou pak můžete stornovat právě ze zdravotních důvodů)

Příklad: koupíte si zájezd za 10 000 Kč pro jednu osobu. Jedenáct dnů před odjezdem se Vám stane úraz (nebo někomu z cestujících na cestovní smlouvě, resp. v ubytovací jednotce), onemocníte a budete vědět, že nepojedete. Kontaktujte prodejce nebo stornujte zájezd elektronicky zde. Na základě podmínek Vám budou naúčtovány storno poplatky ve výši 80 % ceny zájezdu, tedy 8 000 Kč. Pojišťovna Vám na základě lékařské zprávy vrátí 80 % ze storno poplatku, tedy 6 400 Kč. Výsledkem v takovém případě bude, že stornem zájezdu přijdete „jen“ o 1 600 Kč namísto celých 10 000 Kč, pokud budete mít zájezd zakoupený s pojištěním vč. pojištění storna zájezdu (CK vrátí 2 000 Kč a pojišťovna vrátí 6 400 Kč).

Pojištění storna zájezdu uplatníte v několika případech

Přesné podmínky pojistného plnění při stornování najdete ve Všeobecných podmínkách (část F, článek 2), nicméně nejčastěji se jedná o situace, kdy se některý z cestujících nemůže zájezdu zúčastnit z důvodu

  • nově karanténa kvůli onemocnění Covid-19
  • zdravotních (nemoc včetně onemocnění Covid-19, úraz)
  • nedobrovolné ztráty zaměstnání
  • úmrtí pojištěného nebo osoby blízké pojištěnému
  • škody na majetku, která vznikla pojištěnému bezprostředně před cestou (požár, výbuch, vichřice, povodeň, zemětřesení)
  • násilného trestného činu proti pojištěnému nebo osobě blízké pojištěnému
  • přírodní katastrofy (požár, povodeň, vichřice)
  • vážného onemocnění, nebo úrazu psa, kočky, koně ve vlastnictví pojištěného
  • soudního předvolání, nezaviněné dopravní nehody v den odjezdu, neúspěšné maturitní zkoušky a další

Pozor

Žádné pojistné plnění neproběhne samo automaticky (třeba na základě toho, že nepřijdete k autobusu apod.). Pokud budete chtít nárokovat jakékoliv pojistné plnění, vždy ihned kontaktujte non-stop asistenční službu pojišťovny (kontakt je na kartičce s pojištěním), dostanete nejpřesnější instrukce, jak postupovat správně. V případě pozitivního testu před cestou budete potřebovat lékařské potvrzení, že jste nemocný a případně další dokumenty, kterými dokážete, že máte na plnění nárok. V každém případě je ale nutné, abyste rezervaci zájezdu stornovali u cestovní kanceláře – uděláte to velmi jednoduše online zde

Kartičku pojištěnce (spolu s pokyny a dalšími dokumenty) obdržíte emailem 5–7 dní před odjezdem na dovolenou.

Preventivní karanténa v zahraničí

Pojišťovna uhradí v případě povinného umístění pojištěného do karantény v zahraničí náklady na ubytování a stravování až do výše 2 500 Kč na jednu osobu a jeden den (maximálně však 30 000 Kč). Zároveň uhradí náklady na návrat po ukončení nařízené karantény až do výše 20 000 Kč na jednu osobu.

Pokud pojedete autem, máte se hned vrátit do ČR a dál postupovat standardně, jakobyste onemocněli doma. Pokud pojedete autobusem, budete ve spolupráci s asistenční službou pojišťovny řešit co nejrychlejší návrat do ČR jiným způsobem (pokud máte k zájezdu zakoupené pojištění). Do té doby budete umístěni do karanténního ubytování, které má každý hotel nachystané (náklady na takové ubytování a cestu zpět do ČR řeší cestovní pojištění). V obou případech kontaktuje non stop asistenční službu pojišťovny (tel. na zadní straně kartičky pojištění), poradí Vám operativně dle situace. Obecně platí, že není pro nikoho žádoucí (klient, pojišťovna, cestovní kancelář, hoteliér, zahraniční nemocnice atd.), abyste v místě v případě nemoci pobývali déle, než je nutné. V zahraničí Vás nikdo nemůže zadržovat a zároveň Vás, jako občana České republiky, pochopitelně do České republiky vpustí i s pozitivním testem. Repatriace (návrat klienta do České republiky) se vždy primárně řeší ve spolupráci s cestovní kanceláří a pojišťovna prostřednictvím své asistenční non stop služby hledá operativně pro danou situaci nejlepší řešení pro všechny. Doprava klienta zpět do ČR může být po konzultaci s asistenční službou jakákoliv, vždy se s ní ale spojte a domluvíte se, poradí Vám a vše zařídí.

Stornujte ze zdravotních důvodů

Pokud budete mít zakoupené cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu, můžete toto pojištění využít a stornovat zájezd z důvodu nemoci. Pojišťovna bude hradit storno poplatky dle pojistné smlouvy. Pojištění storna zájezdu pak platí pro celou ubytovací jednotku, tedy i pro ostatní zdravé cestující

V takovém případě stornujte rezervaci a pojišťovna Vám vrátí sornopoplatky sle pojistné smlouvy

Pokud budete rušit zájezd s podepsanou cestovní smlouvou (podpisem se rozumí elektronický souhlas v emailu s cestovní smlouvou), budou Vám vždy účtovány storno poplatky podle podmínek. Tyto storno poplatky Vám budou vráceny (až 80 %), pokud budete mít cestovní pojištění se stornem zájezdu a důvodem storna bude například nemoc. Pokud se jen rozhodnete na za zájezd nevyrazit, není to pro pojišťovnu vážný důvod a na takový se pojištění storna zájezdu pochopitelně nevztahuje.

Ano. Pokud nastoupíte do autobusu např. v devět hodin večer a ještě ten den budete třeba v jedenáct hodin v noci na cestě v zahraničí, budete potřebovat pojištění i na tento den navíc. Pojištění tedy zřizujte vždy na celkový počet dní zájezdu.

Rozsah a maximální částky plnění se liší typem pojištění. Výše na této stránce najdete jednotlivé typy pojištění – klikněte na ně, otevře se Vám přesný seznam událostí, které bude pojišťovna krýt.

Bohužel, to možné není. Všechna pojištění, která si u nás můžete zakoupit jsou pouze výhodné balíčky.

Nevadí, můžeme cestovní pojištění přidat zpětně. Napište prosím na [email protected] (uveďte prosím číslo rezervace), případně které pojištění chcete a domluvíme se. Pojištění storna zájezdu lze dokoupit nejpozději do dne, kdy je (nebo má být) uhrazena celá cena zakoupeného zájezdu. Později to již možné není (pojišťovna by takové jednání vyhodnotila jako podvod). Cestovní pojištění (vč. pojištění storna) kupujte ideálně rovnou při nákupu dovolené.

Máte jiný dotaz?

Volejte prosím v pracovních hodinách na tel.: +420 511 444 350