skip to Main Content

🦄 Firemní byt | Zajistili jsme nové bydlení pro začínající brňáky za symbolickou cenu

Práce v Brně

Nabízíme volná místa v největší české cestovní kanceláři s více než 20letou zkušeností. Pošli nám životopis!

Nic pro Tebe? Sdílej a pošli nabídku dál 🙏

Naskoč k nám hned

Zaškolení

Práce v kormidle je specifická, ale postupně Tě všechno naučíme

Zkušenosti

Předáme Ti know-how, díky kterému jsme se dostali na první místa v oboru

Nadstandard

Jsme rostoucí firma v zisku a dokážeme tým ohodnotit nadprůměrnou odměnou

Bonusy

Na této stránce najdeš krásné bonusy, nejsou ale všechny. Povíme si osobně 😉

Benefity

Lidi je chtějí a my jim je dokážeme poskytnout. Ukázat benefity

Aktuálně volná místa

Kvalitních lidí není nikdy dost a my máme v plánu další růst

Ø 35 150 Kč čistého

+ roční bonus až 50 000 Kč

Odměna je složená z pevného základu a bonusových složek. Detaily Ti objasníme na pohovoru

Back-office / Reklamační oddělení

Hlavní náplní Tvého dne bude zpracování přijatých faktur a z toho vyplývající komunikace s našimi zahraničními partnery. Dále se budeš starat o agendu reklamačního oddělení, která spočívá ve zpracování stížností nespokojených klientů – komunikace s delegáty, s partnery a písemná komunikace s klientem (k tomu potřebuješ především kultivovaný psaný projev)

Oddělení Back-office je takovým srdcem celé kanceláře, ostatní kolegové si k nám chodí pro rady a pomoc. Měla bys být empatická a pečlivá osobnost se smyslem pro pořádek a přirozenou schopností dotahovat věci do konce. Hledáme člověka, který se nebojí převzít odpovědnost, a který se nebojí přijít s novými nápady. Nemusíš mít žádné zkušenosti, všechno Tě naučíme

Náplň práce

  • Příjem, kontrola a zpracování faktur v rezervačních systémech
  • Každodenní komunikace se zahraničními partnery v anglickém jazyce
  • Závěrečné vyúčtování ubytovacích kapacit ve spolupráci s produktovým oddělením a zahraničním partnerem
  • Příprava podkladů k DPH (spolupráce s účetním oddělením)
  • Zpracování bankovních účetních dokladů v Money S3
  • Vyúčtování benefitních programů
  • Evidence pokladny
  • Vyřizování klientských reklamací
  • Zpracování pošty, potřebná administrativa
  • Organizační a administrativní podpora ve firmě
  • Zajištění kancelářských potřeb a chodu kanceláře

Nabízíme

  • Nástup ihned
  • Zaškolení na veškerou pracovní náplň
  • Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Mzdové ohodnocení
    • 26 500 Kč — 35 500 Kč čistého
    • + vánoční bonus až 50 000 Kč
  • 20–22 dní dovolené
  • Firemní byt pro mimobrněnské
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • MultiSport karta
  • 25 000 Kč ročně na vzdělávání
  • Firemní auto po 5 letech
  • Mladý kolektiv, neformální prostředí
  • Teambuildingové akce
  • Vedení s osobním přístupem
  • Nové kanceláře v Brně (Lesná)

Požadujeme

  • Minimálně SŠ s maturitou (ekonomický směr výhoda)
  • Schopnost učit se novým věcem, naslouchat zkušenějším
  • Dobrou organizaci práce a schopnost prioritizace úkolů
  • Angličtinu (alespoň úroveň B1)
  • Velmi dobré komunikační schopnosti a logické myšlení
  • Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • Proaktivní a přátelský přístup
  • Kultivovaný mluvený i psaný projev
  • Znalost práce s Money S3 výhodou
  • Základy podvojného účetnictví výhodou

Ø 36 250 Kč čistého

+ roční bonus až 50 000 Kč

Odměna je složená z pevného základu a bonusových složek. Detaily Ti objasníme na pohovoru

Asistent/ka produktového oddělení

Primární náplní Tvého pracovního dne bude tzv. zadávání zájezdů do systému (texty, fotky a ceníky na pozadí, dle podkladů od zahraničních partnerů). Abys mohl/a tuhle činnost zvládat na jedničku, musíš ovládat proces prodeje a znát všechno, co k němu patří. Proto Tě nejdříve naučíme zájezdy prodat (cca měsíc zaškolování) a teprve potom Tě naučíme zájezdy vyrábět. Budeš pracovat v týmu, který obchoduje a tvoří produkt. Pokud se Ti zalíbí produktové oddělení, probudí se v Tobě vlohy a potenciál, můžeš z asistenta vyrůst do obchodnického nebe. Vedle zadávání zájezdů bude Tvým důležitým úkolem odbavování zájezdů (posílání rooming listů, organizační komunikace s klienty apod.) V silných dnech budeš vypomáhat zákaznické podpoře, ale to opravdu spíš operativně, nárazově.

Náplň práce

  • Zadávání zájezdů do systému
    • Zadávání dat
    • Psaní textů
    • Výběr fotografií
  • Rozesílání tzv. rooming listů
  • Komunikace s partnery a delegáty
  • Objednávání skipasů či letenek
  • Různá administrace
  • Zákaznická podpora (operativně)
  • 5–10 víkendových služeb za rok (8+5 hodin, extra bonus)

Nabízíme

  • Nástup ihned
  • Zaškolení na veškerou pracovní náplň
  • Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Mzdové ohodnocení
    • 26 500 Kč — 35 500 Kč čistého
    • + 3 000 Kč (víkendová služba cca 5x ročně)
    • + vánoční bonus až 50 000 Kč
  • 20–22 dní dovolené
  • Firemní byt pro mimobrněnské
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • MultiSport karta
  • 25 000 Kč ročně na vzdělávání
  • Firemní auto po 5 letech
  • Mladý kolektiv, neformální prostředí
  • Teambuildingové akce
  • Vedení s osobním přístupem
  • Nové kanceláře v Brně (Lesná)

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Perfektní psaný projev (znalost html tagování výhodou)
  • Angličtinu (alespoň úroveň B2)
  • Smysl pro systémový pořádek
  • Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet

Ø 1 300 euro čistého

+ provize z výletů*

*Výdělek za výlety byl v sezóně 2023 Ø 500 euro měsíčně

Delegát / delegátka na Turecké riviéře

Aktuálně hledáme delegáty a delegátky pro oblast Turecká riviéra na letní sezónu 2024. Jde o práci v zahraničí, která vyžaduje energickou osobnost, odpovědnost a reprezentativní vystupování s angličtinou

Náplň práce

  • Neustálý kontakt s klienty v destinaci
  • Plánování a pořádání informačních schůzek na hotelech
  • Poskytování informací k ubytovacím službám a blízkému okolí
  • Asistence během příletů a odletů na letišti a transferech na hotely
  • Řešení požadavků klientů a krizových situací
  • Zprostředkování fakultativních výletů
  • Průvodcování výletů v češtině (nebo slovenštině)
  • Spolupráce se zahraniční partnerskou agenturou
  • Pravidelný reporting

Požadujeme

  • Minimální věk 21 let
  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou (obor cestovní ruch výhodou)
  • Výborná znalost angličtiny
  • Možnost vycestovat na 3 měsíce (červen až září 2024)
  • Živnostenský list pro průvodcovskou činnost
  • Trestní bezúhonnost
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • Dobrý zdravotní stav
  • Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, rozhodnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu
  • Výborné organizační, komunikační schopnosti a proklientský přístup
  • Praxe na obdobné pozici výhodou nikoliv podmínkou

Nabízíme

  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Doprava do destinace a zpět
  • Ubytování a strava v destinaci
  • Zaškolení pro danou pozici
  • Služební automobil
  • Turecká sim karta
  • Zázemí partnerské agentury

Ø 1 200 euro čistého

+ provize z výletů

*Výdělek za výlety byl v sezóně 2023 Ø 600 euro měsíčně

Delegát / delegátka v Itálii (Emilia Romagna)

Aktuálně hledáme delegáty a delegátky pro oblast Emilia Romagna na letní sezónu 2024. Jde o práci v zahraničí, která vyžaduje energickou osobnost, odpovědnost a reprezentativní vystupování s angličtinou nebo italštinou

Náplň práce

  • Neustálý kontakt s klienty
  • Plánování a pořádání info schůzek na ubytovacích kapacitách (hotely, residence, pensiony apod.)
  • Poskytování informací k ubytovacím službám i k blízkému okolí
  • Řešení požadavků klientů a krizových situací
  • Aktualizace prezentačních materiálů (nástěnky apod.)
  • Zprostředkování fakultativních výletů
  • Komunikace se zahraničními partnery (agentury, hoteliéři apod.)
  • Organizace příjezdů a odjezdů klientů (autobusová doprava)

Požadujeme

  • Minimální věk 21 let
  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou (obor cestovní ruch výhodou)
  • Výborná znalost angličtiny, italština výhodou
  • Možnost vycestovat na letní sezónu (červen – září)
  • Živnostenský list pro průvodcovskou činnost výhodou
  • Trestní bezúhonnost
  • Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, rozhodnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu
  • Výborné organizační, komunikační schopnosti a proklientský přístup
  • Nutná praxe na obdobné pozici
  • Vlastní automobil

Nabízíme

  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Ubytování a strava v destinaci
  • Náklady na provoz a amortizace vlastního auta
  • Případná doprava do destinace a zpět
  • Zaškolení pro danou pozici
  • Sim karta nebo příspěvek na telefon
  • Zázemí partnerské agentury

Benefity

Zaměstnance Českého kormidla umíme odměnit nejen finančně!

Firemní byt

Zajistili jsme bydlení 10 min. od kanclu pro začínající brňáky za symbolickou cenu

Nové

Firemní auto

Po 5 letech v kormidle si můžeš požádat o firemní auto i pro osobní účely

Nové

Příspěvek na vzdělávání

Na každý rok dostaneš budget 25 000 Kč (školení a kurzy si navrhneš podle sebe)

Nové

Multisport karta

Oblíbené slevy na sportovní a wellness aktivity čerpají takřka všichni!

Slevy na dovolenou

Prodáváme dovolenou a bylo by divné, kdybychom pro sebe neměli slevy na zájezdy

Teambuildingové akce

Firma dává na stůl velkorysý rozpočet na velké akce s výjezdem

a další drobnosti a radosti

Pošli životopis hned

Pokud nás zaujmeš, pozveme Tě do dalšího kola na osobní pohovor

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Časté dotazy

Mrkni na časté dotazy uchazečů, ušetříme čas na pohovoru

Práce probíhá z kanceláře

Běžně není možné pracovat na home office, i když s tímto formátem v případě nouze dělat umíme. Až práci v kormidle poznáš, pochopíš. Děláme tady v týmu, kde se pořád něco děje, neustále je potřeba mezi sebou komunikovat. Chat ani telefon opravdu není nejefektivnější způsob a práci z domu zkrátka neakceptujeme

Snažíme se o maximálně pevnou pracovní dobu

Pokud hledáš “pružnou pracovní dobu” a chceš být pánem svého času, tak se poohlédni jinde, tenhle job není pro Tebe 😃 Obecně se snažíme o maximálně stejný čas, kdy jsme na firmě. Pokud nejedeš ve směnách* na prodeji, tak platí příchod v pracovní dny Po–Pá na 8.00 tak, abychom byli všichni v 8.15 na startovní čáře u compu. Pracovní doba je klasicky 8hodinová, k tomu půlhodina na oběd..

*Směny na prodeji (zákaznická podpora)
Naše otvírací doba, tedy doba, kdy se k nám lidi dovolají, je různě dlouhá podle toho, co je za období v roce. Nejčastěji je to 7.00–18.00 hod. a je potřeba tohle časové okno pokrýt. Plánujeme tedy směny ideálně na několik týdnů dopředu tak, že někdo přijde na 7.00, někdo na 10.00.. plánování probíhá uvnitř týmu

Pracovní víkend za další bonus nebo volno

Víkendová služba (dva zkrácené pracovní dny) je v cestovním ruchu nevyhnutelná součást pracovního nasazení. V letní sezóně najíždí nejvíc lidí na ubytování v sobotu a obecně je důležité držet službu v tomto segmentu 7 dní v týdnu. Proto mezi sebou točíme víkendovou službu (zpravidla jeden člověk na víkend), která na Tebe vyjde zhruba jednou za kvartál. Za víkendovku náleží extra bonus nad rámec mzdy anebo náhradní volno (detailní pravidla si řekneme na pohovoru)

Ne, raději dáváme víc peněz..

Na rovinu, máme tady hodně práce a stravenková agenda s sebou nese další práci na účtárnu. Obecně dáváme zaměstatncům nadstandardní ohodnocení a soustředíme se na výkon tak, abychom ho tady pocítili v peněženkách. Stravenky nemáme

Jednoznačně ano!

Učený z nebe nespadl, cestovní ruch je specifický a my jsme obchodní firma, která si jde za výkonem, který umíme odměnit. Za 12 měsíců se zorientuješ, pochopíš o co tady jde a můžeš začít střílet ostré. Nemusíš se hnát nahoru za každou cenu, ale každý tady má dvěře otevřené a pokud “to” v sobě máš, příležitost dostaneš

Učíme se praxí za běhu

Prvotní zaškolení probíhá hned první dny a týdny. Během zkušební doby Tě naučíme odbavit základní proces – prodej zájezdu. Zní to triviálně, ale jde o soubor specifických činností v rezervačním systému, které se naučit musíš. Během tohoto zaučování se Ti budou věnovat různí lidé z firmy od manažerů po juniory a budeš se zaučovat praxí. Poznáš základní produktové koncepty, průběžně nastuduješ důležité ubytovací kapacity a celkově pronikneš do toho, co, proč a jak tady děláme. Bez znalosti produktu a rezervačního systému nikdy žádný nový produkt nevymyslíš a jen těžko nějaký doporučíš. Během zaškolování se vzájemně poznáme a upřesníme si místo, kde v kormidle začneš

Je nás plný barák..

Sídlíme ve vlastní budově, kde máme dvě patra “open office” a pomalu nám to začíná být malé. V kanclu je nás asi 30 s tím, že jsou tady tři velké celky (produkt, prodej a ostatní). Do cestovky je dobré připočítat bandu asi 30 šoférů našich autobusů a dalších asi 50 delegátů a průvodců, kteří dělají v terénu

Bohužel, my děláme jen naplno 😃

Do kanceláře v kormidle bereme nové lidi pouze na HPP